23 Ocak 2021 Cumartesi

Yeni Kumaşlar Ve Yeni Projeler...

Merhabalar....

Yine kendime bir fırsat yaratıp çarşamba pazarına gittim. Bu benim için terapi gibi bir şey. Canım sıkkın da olsa normal bir gün de olsa o pazarda gezmek, etrafa bakınmak, kumaşlara dokunmak, kıyafetleri karıştırmak, koşuşturmacanın arasında kalmak, pazarcıların "gel abla gelll..." demesi bile her şeyi unutturuyor bana. 

Seviyorum ne yapayım :)


Alıp alıp dikmediğim kumaşlar yüzünden bir baza dolusu kumaşım var biliyorum ama dayanamayıp her seferinde kumaş alıyorum.

Bu sefer aldıklarımı dikeceğim dikmezsem bir daha kumaş almayacağıma dair kendime söz verdim.

6 adet birbirinden harika kumaşlar aldım.
2 adet 5 tl olan bu kumaşlar parça olarak bir yığının içindeydi. Dokunur dokunmaz kumaşların kalitesine bayıldım. neden kenara atıldıklarını hala anlamış değilim. Üstelik defosuz ve oldukça büyük kumaşlar. Ama şikayetçi de değilim.

Zaaflarımdan biri ucuza kumaş almak nede olsa :D



Bu delikli kumaş oldukça pamuklu ve desenleri harika.
 Zaten ilk bu kumaşı kesip diktim(bir sonraki yayında paylaşacağım) salaş geniş bir kısa kollu gömlek çıkardım.



Kendinden altın yaldızlı pamuklu bir gömlek kumaşı da bu üst ve altta ki kumaşlar.
Üstelik tiril tiril yapıları var.



Hatta bi arkadaşım Polo marka 120 tl' ye  indirimde bir gömlek almış. Bu üsteki kumaşın mavisi desem yan olmaz. Ben 2,5 tl' ye kumaşı alıp diktim :)



Bu üstte ki kumaşla uzun gömlek elbise dikeceğim. 
Diğer kumaşlara göre daha büyük bir parça.



Bu ve altında çok dikkatle bakacağınız bir kumaşım daha var onlarla da bluz diktim ve harika oldular. Onları da başka bir yayında paylaşacağım tabi ki :)

Bu üsteki kumaş biraz saten gibi ama aynı zamanda da pamuklu. Kumaşına bayıldım bulsam gene alırım. Dikimi de çok kolay oldu.

Bu alışverişim uzun zamandır aldığım kumaşlar için de ki en çok diktiklerim ve beğendiklerim oldu.

Maalesef bu yazının da sonuna geldim. 
Şimdi hazır bekleyen tamiratlarım var. onları tamamlayıp sizinle paylaşmak için şimdiden sabırsızlanıyorum.

Her zaman dediğim gibi yolunuz Sakarya' ya düşerse çarşamba gününü bekleyip Erenler Çarşamba pazarına mutlaka gidin derim:)


Ve hoşçakalın diyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar