15 Temmuz 2017 Cumartesi

DIY: Küpe Yapımı


Herkese merhabalar,
Son yazımla araya aylar koyduğumun farkındayım. 
Bazen hayatın hızına yetişemiyorum ve beni sürüklemesine izin veriyorum. Bazen de kontrolü elime alıyor ve hiç bırakmayacakmış gibi sarılıyorum :)

Şu bir kaç aydır hayatımda çok önemli gelişmeler oluyor. Ama benim için en önemlisi anne olma duygusunu tadıyor olmam:) Özellikle bebeğim kımıldamaya başladığından beri bir çok şeyi kafama takmayı bıraktım ve bebeğime odaklandım:) Allah isteyen herkese nasip etsin diyor ve bu bir kaç aydır yapıp bir türlü paylaşma fırsatı bulamadığım çalışmalarımı yayınlıyorum:)


Yukarıda gördüğünüz tavus kuşu tüylü bir saç tokası. Ben tavus kuşu tüylerini çok seviyorum ama saç tokası benim tarzım değil. O yüzden bu tokayı küpe yapmak üzere aldım.

Küpe yapmak sandığınızdan çok kolay. 
Sadece 1-2 malzeme istiyor. Bir tanesi küpe aparatı diğeri de ismini tam olarak bilmediğim bir tür sıkıştırıcı pense:)

Önemli olan sizin hayal gücünüz. Ben bu tokayı küpe olarak düşündüm ve 2 dakikada aşağıda ki küpeye dönüştürdüm.



İnsanlar bazı şeyleri yapmaya üşenip hazır almayı tercih ediyor. Ben pek onlardan değilim. Yapılabilir dediğim şeyleri kendim yapmayı tercih ediyorum. Özellikle takılarımı kendim yapıyorum. Çok ender hazır alırım. Kedi yaptıklarımı takmak çok hoşuma gidiyor yalan değil ama asıl önemli olan onları yaparken ki huzur ve mutluluk:) 
Benim için terapi gibi bir şey işte.

Sizinle bu gün bunları paylaşmak istedim:)
Şimdilik hoşçakalın:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar