9 Mart 2013 Cumartesi

Diktiğim İlk Elbise

Hep dikiş kursuna gitmek istemiştim. istediğim elbiseleri dikmek, giymek.... Ama hep önüme bir engel çıktı. Önce liseyi bitirmem sonra üniversiteyi kazanmam tabi ki onuda bitirmem, sonra iş bulmam falan filan....
En sonunda baktım ki yapacak işler hiç bitmiyor. insan istese de kendine zaman ayıramıyor. Yazın bir kitap okumuştum " Yüreğim Seni Çok Sevdi " diye . Orada Aslı diye bir karakter var. hem okuyor hem yüksek lisans yapıyor,hem kulüp yönetiyor,hem de bir sürü şey yapıyor. İşte o zaman artık kendim için küçük bir adım atmanın zamanı geldi dedim ve halk eğitim kursunun hazır giyimine kaydoldum. Aynı zamanda yüksek lisans yapmak yemediğinden de açık öğretim programına kaydoldum. Eylülden beri o kadar yoğunum ki evimde geçirdiğim tek zaman dilimi uyuduğum kısım. 
Şimdi elbiseleri beğenip beğenip dikiyorum hem maddi hem manevi çok mutluyum. Harcadığım zamana kesinlikle değiyor:)



Bu kumaşı pazardan 5 tl ye annem almış. Dikmek isteyenlere önerim bu modele elastik kumaş gidiyor. Burda dergisinin eski modellerinden.

4 yorum:

  1. Kitabı bende severek okumuştum birazda göz yaşları içinde tabi :-) ama kendiniz için böyle devrim niteliğinde kararlar almanız çok güzel ,bende yapabilirim diyerek netten öğrendiklerimle dikişe başlayan biriyim,son olarakda elbiseye bayıldım elinize sağlık :-)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar ben bu elbisenin ilk olduğuna halaa inanımıyorum gerçekten :) ellerinize sağlık cuk oturmuş derler ya üstünüzde görmedim ama çok iyi bir iş çıkarmışsınız belliki.Bundan sonra takipteyim banada beklerim :) http://merveguclu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bakışta belli olmuyor ama kemer kısmı ortada inceliyor orada fazla içe girmişim:) inanın çok istediğiniz bir şeyi yapıyorsanız(ki bu modele hayranım)öğle yemeğine bile çıkmadan 2 günde bitirebildim. İnanılmaz efor harcadım. Beğendiğinize çok sevindim.

      Sil

Yorumlar