14 Mart 2013 Perşembe

Mimlenmişim:)

     



        FUL ATÖLYE Beni mimlemiş buradan kendisine çok teşekkür ederim(Bu izleyici sayısı az olan arkadaşlar için kendilerini tanıtmaları ve diğer blogları tanımaları için yapılan bir etkinlik.). Şimdi mimlenmenin bazı kuralları varmış. Kurallar;




       1- Sizi mimleyen bloğa teşekkür edeceksiniz,
       2-Size sorulan 11 soruya yanıt vereceksiniz,
       3- Kendiniz hakkında 11 gerçeği yazacaksınız, 
      4-İzleyici sayısı 200'un altında olan 11 bloğu mimleyeceksiniz,
      5-Cevaplamaları için 11 soru soracaksınız.

Bana sorulan sorular ve cevaplarım;


     
1- Burcunuz Nedir?

-Terazi burcuyum üstelik yükselenim de terazi:)

2- En çok ne giymeyi seversin?

-Kesinlikle elbise!

3- En çok neye kızarsınız?

-Birinin gözümün içine baka baka yalan söylemesine ve benim yalanını anlamadığımı sanarak devam etmesine...

4- Hayatta en çok yapmak istediğiniz şey?

-Maalesef hayatta yapmak istediğim şey bir tane değil. Yağlı boya yapmak istiyorum, okuduğum kitaplardan oluşan bir kütüphanem olsun istiyorum, sevdiğim bütün sanatçıların ve grupların konserlerine gitmek istiyorum, taş işlemek istiyorum, ülke ülke şehir şehir gezmek ve fotoğraf çekmek istiyorum, her güzel yemeği yemek istiyorum, dalış yapmak ve batık bulmak istiyorum(abartmaya başladım:)) burada kesiyorum :D

5- En sevdiğiniz 3 özelliğiniz?

- Saygılıyım, hiç kimseyi din, dil, ırk veya diğer özelliklerine göre ayırmam, insanların isteğine göre kendimi yönlendirmiyorum kendim için en iyisini ben bilirim. Hata yaparsam da dersimi alırım.

6-İlerde hayal ettiğin sen ne yapıyor olacak?

- İleride ki ben umarım milli piyango yılbaşı çekilişini inşallah kazanır:) ve istediği her şeyi sevdikleriyle yapar.

7- Aklınıza ilk gelen blogcu isimler?

http://www.birseninmutfagi.com/ ,http://cafefernando.com/turkce/, http://www.thehousethatlarsbuilt.com/, http://www.lateafternoonblog.com/,...


8-Bloğum hakkında ne düşünüyorsunuz?

-Çok renkli bir bloğunuz var:) zaten takipteyim.

Benden şimdilik bu kadar yakında ben de mimliyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar