20 Mart 2018 Salı

Bebek Çikolatası Yapımı "Hoşgeldin Kağan"

Merhabalar..

Yeni anne olacak olanların bu aralar çok farklı dertleri oluyor farkında mısınız. 
Yeni moda dertler; bebek süsleri, bebek kapı süsleri, bebek odası süslemeleri, bebek çikolatası gibi...

Galiba bu dertler bir moda akımı. 


Bende bebeğimizi ziyarete gelenlere ikramlık çikolata almayı düşündüm ama üstte ki gibi bir kutunun fiyatı 150-200 lira arasında değişince bunu ben yaparım o kadar da tutmaz dedim.
Malum bebek demek masraf demek :) Biraz ekonomi yapmak gerek.


Öncelikle 100'lü çikolata fiyatlarını araştırmaya başladım. İnternette ki fiyatlar acayip uçuktu.
Bende işyerimin yakınlarında ki çikolata dükkanlarını araştırdım. 
Sakarya'nın tarihi uzun çarşısında ki Yılların çikolatacısı Gülseven çikolatada çok uygun fiyata üstelik taze, lezzetli ve isim yazılı bu çikolataları yaptırdım.


İstediğim şablonu seçtim ve "Hoşgeldin Kağan" yazdırdım.
Siparişini verdikten bir gün sonra da teslim aldım.


Bu Yuvarlak çikolata kabını da Migros'tan almıştım.
Sadece bu çikolatalar gözüme boş göründü ve Gülseven çikolataya gidip 4 paket de çikolata kaplı badem drajelerinden aldım.

Böylece en üstte ki çikolata kutusu ortaya çıktı.



Üstelik bana maliyeti 74 tl'ye geldi.
100'lü çikolata 39 tl
4 paket draje 20 tl
Çikolata kutusu 15 tl

Sonradan anladım ki bu çok büyük bir kutu. Bebek görmeye gelenler sadece drajeleri yiyebildi:)
Yani dörtte biri hayli hayli yetermiş :)

Bu yazımın da sonuna geldim. bir sonra ki yazıda görüşmek üzere ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar