5 Haziran 2021 Cumartesi

Çok Uyguna Efsane Çarşamba Pazarı Alışverişim (Sakarya-Erenler Çarşamba Pazarı)



Merhaba,

Bu kadar ara verince ben de en büyük çarşamba pazarı alışverişimle güzel bir yazı hazırlama karar verdim.

Aldıklarımı fiyatları ve fotoğraflarıyla paylaştım.
Sakarya'ya yolunuz düşer ve çarşamba gününe de denk gelirseniz mutlaka ama mutlaka bu pazara gitmenizi öneririm :)

Şimdi uzun zamandır yapmadığım kadar büyük bir alışverişle karşınızdayım en son toplam ne kadar harcadığımı hesaplayacağım ve eminim inanamayacaksınız:)


Bu kumaş pantolon Trendyol milla marka ve 5 tlye aldım



Bu kot pantolon Mavi marka ve 10 tl ye aldım.



Bu altta ki momjeans pantolonun markası tanıdık değil ama 10 tlye aldım.


Bu altta ki kot pantolon da Mavi jeans ve 5 tlye aldım.


Bu 4 adet pantolonu toplam 30 tlye aldım :)


Bulmuşken almaya devam ettim. 
Altta ki salaş model kumaş pantolon koton marka ve 5 tlye aldım.


Yine altta ki salaş pantolon da koton marka ve onu da 5 tlye aldım.


toplam 6 adet pantolon 40 tl :)



Bu koton marka gömlek 5 tl


Kıyafet kısmı bu kadar.
Şimdi aldığım kumaşlara geçebilirim!

Gördüğünüz üzere dev bir kumaş alışverişi oldu.
Bunları taşımak zor olduğundan hep az şey alıp dönüyordum.
 Ama artık pazar arabam var ve uyguna bulduklarımı alıp rahat rahat taşıyabiliyorum :)



Bu altta ki kumaşları tanesi 1 tlye aldım.
Toplam 7 tl

Bazen hiç bir şey bulamazken bazen de böyle ucuz ve çok güzel kumaşlar bulabiliyorum.
Bu hafta çok şanslı olduğumu söylememe gerek yok sanırım.


Bu altta ki kumaşlar 2 adet 5 tl idi yani  toplam 15 tl


Bu alttakiler 1 tl . 
Şöyle bir sorunları var; büyük parçalar ama bazı yerlerinde kesilip alınmış parçalar var.
 Yine de bir elbise veya gömlek çıkacak kadar da büyükler.
Burası toplam 6 tl.


Bu altta ki 9 parça kumaş tanesi 2 tl yani toplam 18 tl.


Gelelim çoraplara.

Ben mutlaka her pazara gittiğimde çorap alırım:)

3 tanesi 5 tl ben 4 tanesini kayınvalideme verdim o yüzden 4 tanesi resimde yok.
15 adet çorap 25 tl


Bu çoook büyük alışverişim toplam 116 TL tuttu.

İnanılmaz değil mi. Bu zamanda 5 tl'nin bile bir değeri yok. 

Ama pazarlarda çok güzel şeyler hep var. Üstelik mağazadan alacağım belki de 1 kot fiyatına: 6 pantolon+15 çorap+ 1 gömlek+ 28 parça kumaş alabildim.

Dev alışverişimin ve yazımın sonuna geldim.

Kendinize iyi bakın ve nerden alırsanız alın her şeyi yıkamayı unutmayın(ben hepsini yıkayıp katlayıp fotoğrafladım)

Hoşçakalın :)

 

4 yorum:

  1. aldıklarınızın hepsini güzel günlerde giyim , hepsi cok güzel ve hakikatten fiyat harika :)

    YanıtlaSil
  2. tesadüfen yolum blogunuza düştü, kumaşlara bayıldım, hepsinide sağlıkla dikin giyin, istanbuldan küçük şehre taşınınca böyle pazarlar hayal oldu bana, görünce kıskanıyorum resmen, yazmadan geçemedim, sağlıcakla kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba çok sık olmasa da yazmaya çalışıyorum. Beğendiğinize çok sevindim :)

      Sil

Yorumlar