20 Mayıs 2021 Perşembe

2. Kumaşımı Kestim, Diktim Ve Giydim (kesim Aşamalarını Detaylı Anlattım)



Merhabalar,
Bir süredir kendime verdiğim sözleri tutuyorum,

Atmaya kıyamadığım kıyafetleri dönüştürüyorum, aldığım kumaşları dikiyorum, işime odaklanıyorum, evimin tadilatıyla ilgileniyorum gibi gibi..

Aslında bu aralar baya dikiş yaptım. Her ne kadar sizinle paylaşamasam da resmen gardırobum benim diktiklerimle doldu :)

Hatırlarsanız  6 adet kumaş almıştım ve onları dikene kadar başka kumaş almayacağımı yazmıştım.
2. kumaşı kesip dikince dayanamayıp bir dünya daha kumaş aldım :/

Ama sözümü tuttum ve hepsini kesip diktim ve tek tek sizinle paylaşacağım tabi ki :)


Bu bluzu bu altta ki kumaşımla diktim.



Sateni andıran bir yapısı var ama saten gibi kaymıyor. Kesimi, dikimi ve hatta ütüsü bile çok rahat oldu. Bayıldım bu kumaşa!


Bol şekilli bir kumaş olduğu için açıp tekrarlayan deseni bulunca ortaladım ve elimde ki düz bir kalıbı koyup sadece kol ve yaka için yardım alarak kestim.


Bu aralar kalıp çıkarmak sor geliyor o yüzden bende bu şekilde göz kararı iş yaptım.
Fena olmadı ama kalıpla kesip diktiklerim kadar da muntazam olmadı tabi ki.


Kesimi kadar dikimi de kolay olunca ben de motive olup diğer kumaşlarımda da göz kararı kesimler yaptım.


Dirsekten biraz ağısına kadar kolu kestim. Tam kol yapmak için daha geniş kesip büzüp bu kola ekledim ve aşağıda ki gibi bol kesim kol modeli oluştu.


Kol detayı desenlerden dolayı dikiş kısmı belli olmuyor.
 O yüzden bir bütün gibi gözüküyor ama ben bayıldım :)


Tabi ki işyerin de giydim :)


Çok basit bir kesim ve dikişle bile bir bluz çıkıyor. Bana dikişi öğreten Dilşat hocamdan Allah tekrar ve tekrar razı olsun :)

Beğendiğinizi umuyorum.

Hoşçakalın :)

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar