22 Mart 2018 Perşembe

Saç Örgüsü 4

Merhabalar...

Saç örme konusunda iş yerinde isim yaptığımı söylememe bile gerek yok sanırım. Öyle ki neredeyse her sabah birisinin saçını örer hale geldim.
Bir yandan da beni işten çıkarsalar bir kuaförün yanına girer saç örerim ne yapıyım diye düşünmeye bile başladım :) malum özel sektör. Sağı solu belli olmaz.


O kadar çok saç örmeye başladım ki artık kafamdan modeller bile uydurur hale geldim.
Bu model tamamen doğaçlama gelişti. bence süper oldu:)



Her ne kadar iş yeri için örmüş olsam da böyle bir modelle düğüne bile gidilebilir.
Üstelik çok şık da olunur :D


Terziliğin, örgü örmenin ve takı tasarımının yanında bir altın bilezik daha ekliyorum sanki :)
Meğer içimde bir örücü varmış :P

Kim tutar beni diyorum ve yazımın sonuna geliyorum.
Kısa ama ilginç bir yazı oldu bu sefer.

Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar