28 Mart 2018 Çarşamba

Dıy: Önü Kısa Arkası Uzun Gömlek Yapımı



Merhabalar...

Bu aralar yeni bir şeyler dikmek yerine dolabın bir köşesinde yıllanmaya bıraktığım orası burası düzeltilecek kıyafetlerimi düzenlemeye ve artık kullanmaya karar verdim.

Asında bir süredir de bu konuda oldukça iş çıkardım.

Sırada uzun bol gömleğim var.


Aslında bu gömleği elbise olarak kullanmayı düşünüyordum ama sonraları vazgeçtim ve dolabın derinliklerinde unuttum.

Gün bu gündür dedim ve hep çok beğendiğim önü kısa arkası uzun gömlek modellerini baz alarak bir değişiklik ve onarım işlemi yaptım.


Öncelikle üstüme giyip tam olarak ne kadar kısaltacağıma karar verdim.
Sonra da sabunla keseceğim çizgiyi çizdim.


Ardından kestim.
Gariptir eskiden kıyafetleri kesmeyi bırak etiketleri bile keserken korkardım kıyafete bi zarar veririm diye. Artık kıtır kıtır kesiyorum :)


Kesilen kısmı kıvırıp diktim. 
Gayet düz ve kolay bir dikiş oldu.


Dikkat edilmesi gereken konu sabunla çizilen çizginin düzlüğü. 
Ben mezura yardımı ile her tarafı eşit olacak şekilde çizdim(gömleğim ucundan kesilecek yere kadar ölçtüm).


Ve işlem tamamdır.
Tek kusuru arka tarafı çok uzun kaldı. En yakın zamanda arkasını da birazcık kısatmalıyım sonra tam istediğim gibi olacak :)

Dikiş dikmek gerçekten çok kolay. Elbise,mont,pantolon dikmeseniz bile böyle ufak tefek değişiklikleri çok kolay bir biçimde yapabilirsiniz.
Sadece isteyin yeter :)

Bu yazımın da sonuna geldim. Bir sonra ki yazı da görüşmek üzere.

Hoşçalkalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar