6 Nisan 2018 Cuma

Yumuşacık Bebek Battaniyesi Yapımı

Merhabalar...

Harika bir bahar havası var dışarıda. Yavaş yavaş yaz geldi diyebiliriz.
Hoş bu sene kışı yaşadık denmez. Doğal gaz faturası çok gelmedi malum havalar hep ılık gitti. İklimler resmen değişiyor. Hadi hayırlısı... 


Yumuşacık battaniyeden kastım Welsoft battaniyeler. Ben Welsoft'tun ne olduğunu English Home'dan aldığım yumuş yumuş polar sayesinde öğrendim. Nedense geçen sene sadece bu mağazada vardı. Normal polarlar gibi değil harika bir şey )


Annanesi oğlum doğmadan önce bir battaniye yapmaya karar verdi ve doğumdan önce de bitirmeyi başardı. Bu örneğin ne yapılışını ne de adını biliyorum ama kesinlikle çok zor olduğunu söyleyebilirim.


Örnek tamamlanınca aklımıza bu Welsoft battaniyeler geldi ve şansımıza örülen battaniyenin renginde bir tane bulduk. Bu Welsoftu biraz kesmem gerekti ve tam örülen battaniyeye göre ayarladık.


Geriye sadece battaniye ve welsoft poları birleştirmek kaldı.
Bunun için de ikisinin de tersinden diktim. Dikilmemiş ufak bir yer bıraktım be terslerini düze çevirdim. Sonra kalan o ufak parçayı da diktim:)


Ortaya bu kadar güzel bir şey çıkacağını düşünmemiştim :)


Sonuçta her dışarı çıktığımızda battaniyemiz yanımızdaydı....
Bu yazımın da sonuna geldim.

Bir sonrakinde görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar