8 Nisan 2018 Pazar

Bulut Yastık Yapımı

Merhabalar.
2 gün önce hava yazdan farksızdı şimdi ise kıştan farksız. 
Havalar iyice bozdu hal böyle olunca hastalık kol geziyor.
En kötüsü minik oğlumun burun tıkanıklığı :(
İlaç kullanılamadığı için genellikle burun açma yapıyoruz gene biraz iyi geliyor.

Neyse gelelim bu günkü yazıma...


Kral tacı yastıktan sonra hızımı alamadım ve bulut yastıkta yapmaya karar verdim.
Yine pinteresteki fikirler çok işime yaradı.
Tam bir kalıp kullanmadım. Ama kafama göre aşağıda ki gibi bir kalıp oluşturdum.


Ve sonuç bence harika! 
Bu yastıklar sayesinde oğlumun beşiğini duvardan gelecek soğuklara karşı korumuş oluyorum.
Ama şöyle bir gerçek de var; bu tür yastıklar yeni doğan bebekler için tehlikeli o yüzden bebeğim büyüdükten sonra yada yatağını topladıktan sonra süs amaçlı kullanmak gerek. 


Annelerin bu tür güvenlik önlemlerine dikkat etmesi gerekiyor benden söylemesi :)
Bebeğimin güvenliği süslerden daha önemli.
Bu arada bebeklerle ilgili bir sürü doğru yada yanlış yazılar var. Annelik içgüdülerinizle, doktor tavsiyeleri ile ve özellikle de annenizin tecrübeleri ile daha doğru bir yol çizeceğinizi düşünüyorum.

Bir yazımın daha sonuna geldim.

Bu değişken havalarda hasta olmamaya dikkat edin:)

Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar