20 Kasım 2020 Cuma

Bir Bluz Modeli: Burda Dergisi 2014 Yılı Ekim Ayı 128 Nolu Bluz Modelini Diktim






Merhabalar,

Her fırsatta yazmak isteyip türlü türlü sebeplerden bir türlü evde bilgisayarı açıp yazamadığım bir yazıya en sonunda başladım :)

Bu sefer 2014 yılı burda dergisinin Ekim sayısının 128 nolu modelini kalıba döküp diktim.
Model harika ama uç kısımlardan çok memnun kalamadım yapamadım desem daha doğru olur.



Yine daha önce paylaştığım çarşamba pazarından çok uyguna aldığım bir kumaşı kullandım.
Kenarları beyaz (bu kısımları kullanmadım) İç kısmı bol renkli ve çiçekli bir kumaş.



Maalesef diktikten sonra arkaya düşen kısımda leke olduğunu fark ettim . İşin güzel yanı o kadar çiçekli ve renkli bir kumaş ki leke de desen gibi duruyor ve fark edilmiyor :)


Bu modelden bir de daha sade bir kumaşla dikim yaptım onu başka yazımda paylaşırım.






Aslında sonuç çok güzel oldu çünkü hem modele hem kumaşımın desenine bayıldım.

Güzel günlerde giymek üzere...

Hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. kumaşınızın deseni de çok hoş , güzel günlerde giyin ...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Yorumlar