24 Kasım 2013 Pazar

Eylül 2013 Burda' sından Seçmeler...

İşte Ekim Burda dergisinden benim beğendiğim modeller. 
Çok fazla değiller ama bazıları çok güzel:)


Üstte ki elbise modeli tek renk kumaşlarda da çok hoş durur. Ben burada ki gibi ince kadife kumaşı da çok beğendim:))


İşte Ekim Burdası favori parçam! Somon rengi dar, önden yırtmaçlı etek modeli...
Çok tutulacağını düşündüğüm bir model. Kesinlikle bir kaç renkten dikeceğim !!!


Bol desenli bir kumaşla çok efor harcamadan dikilebilecek bir elbise modeli (üstte).


Bu üstte ki ve altta ki modeller büyük bedenler için. Her zaman dediğim gibi büyük bedenlerin modeller hep çok şık, güzel, özel, ...



Üstte ki model burdanın ekim retro modeli. Bu model benim çok hoşuma gitti. Etek boyu ile oynanıldığında (uzun yada kısa) yine çok hoş olacağını düşünüyorum.


Ve son parça ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar