17 Şubat 2014 Pazartesi

Yeni Kumaşlarım ve Hayallerim...

Ve yine bir çarşamba pazarı kendimi tutamayıp kumaş aldım. Bir parça da olsa mutlaka kumaş alıyorum. İyice kumaşkolik oldum :(( Yakında kumaşlara ayrı oda açacağım.
 Her neyse bu konuyu sonra düşünmeliyim...

Solda ki su mavisi kumaş(rengi tam gözükmese de:)) benim en sevdiğim.


Solda ki kumaşla altta ki modeli yapmayı düşünüyorum.(kafiyeye bak:))


Diğer kumaşlar yarı şifon yarı krep. İkisine de bayıldım!!! Fikrim değişmezse bluz olacaklar.




Pazarın en güzel yanı kocaman kumaşları 2-5 tl ye alabilmek. Özellikle yaşadığınız şehirde konfeksiyon veya hazır giyim üzerine fabrika varsa acayip şanslısınız. Çünkü çok güzel kumaşları acayip ucuza alabiliyorsunuz:)
Sakarya' da yaşayanlar çarşamba pazarı konusunda çok şanslılar.
Sakarya' ya gelip nerede bu pazar derseniz bana mutlaka mail atın:))

Şimdilik hoşcakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar