6 Temmuz 2014 Pazar

Mimlendim :)



Herkese günaydınlar...
Dün Kpss sınavına girdim. Diğer girdiğim Kpss sınavları gibi gözetmen son yarım saat dediğinde daha türkçeyi bitirmiş ve matematiğin ancak yarısına gelmiştim!
Tüm sorulara bakabilmem için bana Ösym' nin ekstra 1 saat daha süre vermesi gerekiyor:))

Gelelim günün en güzel sürprizine....

Edikiş blogunun sahibi sevgili  Tetyana beni mimlmiş!!!
Çok mutlu oldum :DDD
Ayrıca blogunda düzenlediği kardeş dikiş blogları kısmında olmaktan çok gurur duydum ve inanılmaz sevindim :)))

Gelelim sorulara ve cevaplara....

1) En çok sevdiğiniz yönünüz nedir?


Hayattan zevk almayı biliyorum. Kendime göre çılgınım. Ve annemleri kırmadan kendi çapımda özgürlüğümü yaşıyorum:) Kim ne der kısmını yaşım ilerledikçe düşünmüyorum ve kendimi kısıtlamıyorum. İnsanlar için ön yargıda bulunmamak için inanılmaz efor sarf ediyorum :D (birden fazla oldu galiba:P)

2) Sen hiç yağmur altında ağladın mı?

Ağlamadım. Ağlamak nedense benim için çok zor. Ağlamamak için her şeyi yaparım.

3) Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı ama sadece insanları değiştire bileceksin. Neleri, kimleri ya da hangi özellikleri değiştirirdin?

İnsanların  vurdum duymazlıklarını değiştirmeyi çok isterdim. 2. olarak bencilliklerini 3. olarak içlerindeki kötülüğü ve kıskançlığı değiştirmek isterdim.
Özellikle şu yıllarda empati anlayışımızı kaybettik ve bana olmasında kime olursa olsun derecesinde bencil bir hale geldik. Özellikle birbirine kenetli ve çok acı atlatmış ülkemde. Üzülüyorum...

4) Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?

Bir kere girdim.
Harika bir duyguydu. Bir yerlerde şimşekler çakıyor, suyun üzerine damlalar düşüyor ve inanılmaz bir heyecan oluşuyor. Gene olsa gene yaparım :D

5) Yaşadığın en gülünç durum nedir?

:D
Ben her gün düzenli olarak gülünç duruma düşüyorum.
Mesela geçenlerde iş yerinde sandalyeden kaymak usulü ile düştüm:D
Asıl komik olan kameranın direk benim masayı çekmesi :P Sonra kayıtları bulup izledik :D

6) Kendine ünlüler dünyasından bir eş ya da sevgili seçseydin hangisini seçerdin?

Hi hi hi hi bu soruyu hiç sormayacaktınız :D
Liste çok uzun değil.Şaka şaka. Ben dönem dönem oyunculuğu iyi olan artistleri severim. Mesela;
Shin Hyun Jun

Engin Akyürek

Simon Baker
.
.
.
Oyuncuları seviyorum napıyım :P

7) Hayatın bir film olsa hangi aktris oynasın isterdin?

Audrey Hepburn oynasın isterdim:)


8) Sen hiç halka açık bir alanda kimseyi umursamadan ağladın mı?

Bu kadar cesaretli olamadım.

9) Superman mi Batman mı?

Batman daha gerçekçi sanki :)


10) Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da bir olayı başka bir şey zannederdik. Senin öyle ilginç düşüncelerin oldu mu?

Buluların üzerinde başka bir ülke olduğuna inanırdım :)

11) Hayatın anlamı nedir?
Dünyaya geldik bir kere yaşamak zorundayız :P
Bazen monoton olayların birleşimi bazende aksiyon yarattığımız kendi çapımız olduğunu düşünüyorum :)




Bu miminde sonuna geldik. Şimdi ben de bu mimi bir kaç blogcuya atıyorum tabi ki yeni 3 soruyla beraber :)
1- Hiç aşık oldunuz mu?
2- Milli piyangoyu kazansan ne yaparsın?
3- Başka bir şehirde yaşamak zorunda kalsan(hiç tanıdığının olmadığı) hangisi olurdu ve neden?

http://hobylst.blogspot.com.tr/
http://byhandeerdede.blogspot.com.tr/
http://diktiklerim.blogspot.com.tr/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar