13 Ekim 2014 Pazartesi

İntikam: 6. Bölüm

 Herkese merhaba !!!

Çooook uzun zamandır post yazamadım farkındayım. Ama mazeretim var; iş yeri çok yoğun. Post yazmayı bırak okumaya bile fırsat bulamadım.

Ama haftaya dikiş kursum başlıyor! :D

Bu gözüme kestirdiklerimi artık dikebileceğim anlamına geliyor :)))

İntikam 6. bölüm ile karşınızdayım.
Şahika'nın bu mor elbisesine bayıldım.
Açılış bu elbise ile oluca insan ister istemez beklentilerini yüksek tutuyor.
Bu bölüm sadece 7 parça kıyafet beğendim :(


Tabi ki açılışımı assolistimle yapıyorum :)

Arzu Gamze Kılınç
-Şahika-





Her ne kadar sabah sahnesi için abartılı bulsamda bölümün en şık hatta tek elbisesiydi :D





Gelelim 2. assoliste
Seda Demir
-Seden-





İntikam meleğimiz;
Beren Saat
-Yağmur-





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar