20 Mart 2015 Cuma

İntikam: 22. Bölüm

Herkese merhaba:)
En son intikam dizisinin 6. bölümünü yayınlamıştım.
 Aslında 21. bölüme kadar diziyi izledim ve kıyafetleri derledim. 
Ama bilgisayarım çöktüğü için bütün dosyalarımı kaybettim :(
8 yıldır gerek hor gerek nazik bir şekilde kullandığım ASUS F3 model laptopum infilak etti :((
Hal böyle olunca 15 bölümü tekrar izlemek ve kıyafetleri tek tek ayırmak işime de gelmedi.
Bende kaldığım yerden devan etmeye karar verdim:)


Aslında bu bölüm sezon finali ve bu bölümden sonra Aslı(Dilşad Çelebi) ve Rüzgar(Nejat İşler) oyuncu değişikliği yaşadı :P

Zaten dizide ki karakter Dilşad Çelebi'ye hiç uymuyordu.
Gelelim 22. Bölümün kıyafetlerine...

-ASLI-







-CEMRE-
















-LEYLA- 



-YAĞMUR-













-DERİN-



-ŞAHİKA-
















Bu bölümde Şahika'nın uçağı düşer ve sezon finaline girilir:)
Tam sezon finaline uygun beyaz, düz, sade ve şık bir elbise..
Şahika' yı bu dizide özellikle takip ettiğimi söylememe gerek yoktur her halde:)

Şimdilik bu kadar...
Musmutlu haftasonları..

:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar