30 Ocak 2016 Cumartesi

Nişan Hatırası Süslerimiz...


Herkese mutlu Cumartesi' ler :)
Bu seferki yazım da nişan mevzumu kapatıyorum :)

Nişan için en çok düşündüğüm şey nişanda dağıtmak istediğim hatıralar oldu.
Önce sabunlardan süs yapmayı düşündüm ama benim için çok zahmetli olduğundan vaz geçmek zorunda kaldım.
Sonra kokulu taş yapımına taktım. Hatta kalıp bile aldım ama sonra çok kalıcı  bir hatıra olmaz diye düşündüm ve en sonunda minik el aynalarında karar kıldım.


Nişanlım o dönemde İstanbul'a eğitime gitmişti.
Benim için Anadolu yakasında olmasına rağmen Emin önüne gidip baya bir arayıp tarayıp bu güzel aynaları bulmuş :)


Aslında ilk buldukları bunlar değildi ama son buldukları bunlardı :)


Tabi ki aynaları süslemekte lazım. O yüzden Bordo tül ve buna uygun bordo güller aldı.
Bu hatıranın daha kalıcı olması için de 10 kuruş büyüklüğünde mıknatıslar da aldı.

Altta bütün aldıklarının resmi mevcut.


Eğitimden gelincede kardeşim, nişanlım ve ben bir pazar günü oturduk başladık ayaları yapmaya.


Bazılarını ben bazılarını nişanlım fiyonk yaptı. 
Tabi ki birbirimizin yaptığı fiyonklara bir ton kusur bulduk :)
Sonra tek tek silikon tabancası ile aynalara yapıştırdık.


Fiyonklardan sonra sıra güllere geldi.
Her aynaya 3 tane gelecek şekilde kestik ve silikon tabancası ile yapıştırdık.
Bir ara silikonumuz bitti.
Nişanlım kendini işe o kadar odaklamış ki çıktı dışarı 1 saat silikon aradı.
Ama bulmayı başarmış :)


Ve sonuç bence harika oldu :)


O kadar yorulduk ki etiketleri sonraya bıraktık.


Etiketleri exel'de şablon olarak hazırladık ve bastık.
Ama söylemeliyim kesmesi çok zahmetli oldu.


Etiketleri de ekledikten sonra nişanlımın düşünmüş olduğu minik uğur böceklerini de yapıştırdık ve hatıralarımızı tamamladık :) 


El emeği olunca hepsi bir başka hoşuma gitti.
 :D


Tam olarak 75 tane yaptık. Bize maliyeti 100 TL'ye geldi.
Nişan, kına veya doğum günü gibi özel bir zamanda hatıra olsun diye hediye arayışında olanlara fikir olsun :)

Musmutlu hafta sonları diliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar