27 Mayıs 2016 Cuma

Çiçekli Nikah Tacım ve Yapılışı


Herkese merhabalar...

Nisan ayında evlendim!

Evet bu evlilik süreci boyunda çok şey deneyimledim. 
Anlatacak ve yazacak çok şeyim oldu. Ama kısmet düğünden sonraymış.


Ben düğünde nikahını kıydıranlardan değilim.
Bunun sebebi arkadaşlarımın ve yakın çevremin engin tecrübeleri.Düğün günü her şey ters gider bu bir gerçek.
Yok nikah memuru geç gelir, yok bahşiş ister, yok düğün salonu sıkıntı çıkarır falan filan...
Ben böyle şeylerle düğün günümde uğraşmak istemediğim için 2 hafta önce nikahımızı kıydırdık.


Nikahımı yaptığımız haftanın her günü güneşliydi sadece bizim nikah günümüz yağmurlu ve kapalı geçti (al sana bir sorun:))

Neyse nikahta düz beyaz bir elbise giydim.
Ve görenler gelin bu kızcağız galiba desinler diye kendime çiçekli bir taç aramaya koyuldum.



Zevkime göre bir şeyi aradığım zaman bulamamam da benim en büyük sorunum.
Gene bulamadım. Ama en azından bir fikir edindim.
İstediğimi kendimde yapabilirim !!! 


Neyse ki Derya Baykal'ı izlediğim dönemde aldığım silikon tabancam var :)

Ben de nikaha bir gün kala gittim iki buket biri krem diğeri pembenin değişik bir tonu olan yapay çiçek aldım.


Sonrada bir bijuteriden üstteki lastikli bandı aldım.


Sonra çiçekleri diplerinden kestim. Ama biraz değişik oldular. 
Sonra çiçeklerin yapraklarını kestim ve silikonladım.


İşte o zaman bir şeye benzemeye başladı gelin tacım:)


Ve da da dannnn. Tam istediğim gibi bir şey yaptım.
Üstelik çok kolay ve zevkli :) Kes yapıştır :))


Nikahta taktığım bu taç çok beğenildi. 
Hatta görümcemin kızları yani yeğenlerimin:) arasında fenomen oldu.


:)

Nikahım yağmurlu, soğuk ve eğlenceli geçti.
Hatta iyi ki hava kapalıymış dedik. Çünkü fotoğraflar çok güzel çıktı:)
Her gün günlük güneşlik o gün niye hava kötü oldu diye üzülüp kahrolsaydım hiç hatırlamak istemeyeceğim bir gün olurdu.
Onun yerine havayı umursamadım ve sürekli gülümsedim:)
Şimdi hiç pişman olmadığım çok güzel nikah fotoğraflarım ve anılarım var:)))

Hoşcakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar