10 Mart 2017 Cuma

Kolları Şifon Pudra Rengi Bluzum

Herkese merhabalar:)
Haftanın en sevdiğim günüdür cuma. 
Bir de cumartesi nöbetleri olmasa süper olacak ama yapacak bir şey yok.

Gelelim bu günün yazısına; Bu gün iki farklı projeden artan kumaşlarımla daha önce bir çok kez kullandığım bluz kalıbımı kullanarak dolabıma bir parça daha ekledim.


Aslında ünlü modacılar bu yöntemi çok kullanıyor.
 Özellikle bir model kumaşla bir kreasyon bile çıkaranlar var. 
Hal böyle olunca ben de kumaşları birleştirerek bir bütün çıkardım :)



Bu iki kumaş;


Kalıp olarak buradaki bluz kalıbımı kullandım.


Pudra rengi kumaş biraz tok olduğundan arka yaka yırtmacı giydiğimde biraz tuhaf durdu.


Ne olursa olsun diktim ve sonunda da giydim :)
beğenmediğim arka tarafta ki yaka yırtmacını da saçımla gizledim:))



Bir öyle bir böyle de poz verdim ve yazımı tamamladım :D


Diktiklerimi her fırsatta giymeye özen gösteriyorum. 
Bu sayede verdiğim emeğe değiyor.
Size de tavsiye ederim:)

Bir yazımın sonuna daha geldim.

Hoşçakalın ve musmutlu olup şen kahkahalar atmayı unutmayın :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar