18 Ekim 2017 Çarşamba

Dıy: Kot Yelek Yenileme Çalışması


Herkese merhabalar,

Çok harika bir sonbahar günündeyiz.
Yapraklar sarardı ve yavaş yavaş dökülüyor.
Havada oldukça ılık :)

İnsanın bir şeyler yazası geliyor:)) diyor ve yazıma başlıyorum.


Bu günkü yazımın konusu üstteki kot yelek. Bu yeleği annem bana lise 1'de almıştı.
O zamanlar çok modaydı bu tür kot yelek ve ceketler.


Ünlü bir marka olmamasına rağmen taş gibiymiş.
 Yaklaşık 15 yıl geçmesine rağmen hiç bir şey olmadı.


Uzun haliyle pek kullanmadığım bu ceketi bir köye atmıştım.
Olur da bir gün kısaltıp tekrar giyerim diye.


En sonunda bu işe başlama ilhamı geldi ve gözümü karartıp yeleği tekrar tasarladım:)
Tam bir geri dönüşüm ve dıy çalışması oldu.


Önce istediğim boyutta kısaltmak için sabunla işaretledim.
Sonrada kestim.


Bu şekilde de ucunu kıvırıp dikebilirdim. Ama gözüme çok sade geldi.
Bu yüzden ucuna güpür eklemeye karar verdim.


Tabi ki dikiş aşamasına geçmeden dikiş ayarını kontrol ettim.
Bu sayede dikiş makinamın kot kumaşı da dikebildiğini gördüm ve çok sevindim :)


Ondan sonra başladım tıkır tıkır dikmeye...


Sonuç o kadar güzel oldu ki giymek için sabırsızlanıyorum :))


Kalan parçayı ayrı değerlendirdim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar