9 Kasım 2017 Perşembe

Mart 2011 Burda' sından Seçmeler...

Herkese merhabalar :)
Bu gün hava Sakarya'da çok güzel. Şöyle bir dışarı çıkıp gezmek gerek:)

Bu gün ki yazım Burda 2011 Mart sayısı ile alakalı; 
Arayıp da  bulamadığım çok beğendiğim bir sayı. Bu sayı 2011 yılına ait olsa da çok modern ve kullanışlı parçalardan oluşuyor. Bu sayıyı bulabileceğim bir yer varsa muhakkak bana haber verin diyor ve modellere geçiyorum :)


Derginin bu sayısının en çok beğendiğim modeli bu elbise kalıbı. Özellikle elimde ki mat saten kumaşlarla harika olurdu. Boyu ve duruşu harika. Sırf bu model için bile bu sayıyı alırdım ama o zamanlar terziliğe adım atmamıştım ve Burda dergisinin ne olduğunu bilmiyordum. Kursa başladığımda bu modeli çok beğenmiştim ve dikmek istedim. kalıp listesinde vardı ama maalesef bir başka kursiyer sayıyı almış ve bir daha getirmemiş :( Şu anlık bu model içimde bir ukde olarak kaldı. 



Bu ceket modelinin benzerlerini derginin farklı sayılarında bulabilirsiniz. Ama etekle çok güzel bir kombin yakaladıklarını söylemem gerek.
Bu model bence siyah tok duran bir kumaşla da harika olur.





Dikimi çok basit bir bluz modeli.
 Çok zor modellere oranla ben daha sade ve kolay dikilenleri tercih ediyorum. 
Çünkü beni çok yoran bir model dikişten de soğutabilir. 
Bu model sade olduğu için güpür gibi gösterişli kumaşlarla çok şık olur diye düşünüyorum.



Bu ceket modelini de beğendim. Ama ben daha feminen olmasını tercih ederim.
Mesela asker yeşili veya lacivert bir kumaş kullanırdım. Ve düğmeleri daha belirgin yani göze görünür şekilde seçerdim.



Bu tarz üst modelleri çok beğeniyorum. 
Özellikle günlük hayatta ve gömlek üzerine çok yakışır.
Üstelik hem dikişi hem kesimi çok kolay görünüyor.



Bu elbise modeli pek benim tarzım değil ama kol duruşunu çok beğendiğimi söylemeliyim.





Bu ince kemerli kiloş etek modelini de beğendim.
 Bence dikimi de oldukça kolay.
Bazı modellerde iş size kalıyor. 
Özellikle kumaş seçimi modelleri bambaşka bir hale getiriyor.



Öncelikle bu modelin teknik çizimini gördüğümde elbise olduğunu sanmıştım.
Aslında tunikmiş. Bence iki türlü de kullanılabilir. Boyunu uzatınca çok şık bir elbiseye döneceğini düşünüyorum.
Bu tarz kıyafetlerde sizi bilmem ama ben kemeri çok yakıştırıyorum.


Bol kiloş bir elbise modeli. 
Çok kumaş gideceği belli ama çok şık bir model olduğunu da söylemeden geçemem.


Aslında bu model benim panço dikmek istediğim modellere çok benziyor.
Tunik olarak tasarlanmış ama dediğim gibi kumaş seçimi her şeyi bambaşka yapabilir.



Bu yıllarda bile hala moda olan bir ceket modeli.
Bu sayı gerçekten her döneme uyum sağlıyor.
Özellikle gençler bu tarz modeleri çok kullanıyor.



Bana teknik çizimde pantolon gibi gözüken ama aslında bir kapri modeli olan bu modeli ben oldukça beğendim.
Tabi ki kapri olarak değil pantolon olarak dikmeyi ve kullanmayı tercik ederim.


Dar paça ve yüksek bel olan bu pantolon modeli manken üzerinde oldukça hoş durmuş.
Özellikle düşük bel modasından sonra hala toparlanamayan mağazalarda bulunamayan tarzda bir rahatlık sunan bu modeli de dikmek isterdim.


Bu sayı da gelinlik modellerine de çok yer ayrılmış.
Bu modelin abiye halini çok beğendiğimi söylemiştim. Gelinlik veya uzun hali de harika.
Kuyruklu bir model olması da çok şık olmuş.




Bu modeli hiç beğenmedim. Özellikle ön yakadan başlayıp omuzlardan devam eden şal tarzı uzantı bence gelinliğe yakışmamış.



Aaaa işte bu model de çok şık.
Buna benzer kısa bir model bende ki dergilerden birinde vardı. Hatta diktim.
Ama kumaş seçimim biraz hata olduğu için henüz hiç giymedim.


Çoook basit bir model. 
Belki bir abiye olabilir ama kesinlikle benim için bir gelinlik modeli değil.



Bu model aslında tam bir mezuniyet elbisesi modellerini anımsatıyor. 
Ama şunu söylemeliyim gelinlikçilerin en çok tercih ettikleri modellerden biri de budur.
Fakir kol eklendi mi tam bir gelinlik modeli olacaktır. Tabi ki kumaş ve rengine göre de güzel bir abiye olacaktır.



Neredeyse her modelini çok çok beğendiğim bu sayıyı bulmayı umut ediyorum.

Yazımın sonuna geldim.

Bu gün 39+3 haftalık hamileyim. Yakında bebişimizi bekliyoruz.
Yani uzun bir süre belki yazı yazamayabilirim.

Olsun :)

Hoşçakalın....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar