12 Nisan 2014 Cumartesi

Diktiğim İlk Elbisemi Giydim!

Dikiş kursuna başlarken kendime çeşit çeşit elbiseler dikmeye kararlıydım. Yaptım da. Ama giymek her zaman kısmet olmuyor. 2 sene önce iş arkadaşlarımdan üçü bir ay içinde evlendi. O zaman anladım ki dolabımda düğünlerde giyilebilecek 1 tane kıyafetim yokmuş:) İş kıyafetim var, sportif kıyafetlerim var ama özel bir akşamda giyecek hiç bir şeyim yok!!! O zaman fıldır fıldır kıyafet aradım. Kim aradığını bulabilmiş ki ben bulabileyim :((( İşte dikişe başlama sebeplerimden biri de bu...

Ve ilk kıyafetimi diktiğimde işte o an onu giydiğimde artık önümde hiç bir şey duramazdı... (kpss sınavı hariç)

:D

Dün akşam bir düğü vardı ve kıyafetimi 2. kez giydim( birincisini kursa giderken giymiştim.). Bence harika oldu!!!



Not: Fotoğraflar cep telefonundan çekildiği için kötü kusuruma bakmayın :))

Diktiğim bu elbise ile ilgili postum için : http://magbelblog.blogspot.com.tr/2013/03/diktigim-ilk-elbise.html



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar