13 Nisan 2014 Pazar

Mart 2014 Burda' sından Seçmeler...

Biraz geriden geldiğimin farkındayım ama ben böyleyim:)
Bir film çıkar çıkmaz izlemem ya da bir kitap çok okunuyorsa o zaman okumam. 
Garip biriyim işte ne yapalım:)))
İşte upuzun bir post daha umarım beğenirsiniz.

Mart ayı burda dergisinden benim seçtiğim modelleri...


Bu modele ve kumaşına bayıdım:)




Üstte ki kalıpla sade bir gelinlik de dikmişler.




Kızın tipinden midir bilmem ama giydiklerinin hepsini çok beğendim:))Eteğin kumaşı harika modeli de kullanışlı.


Ama bu etek aşağıdaki gibi desensiz kumaşla dikildiğinde modeli gösterdiğinden daha çok beğeniyorum.






Veeee bluzlar bir kalıpla çeşit çeşit dikilesi bluzlar...
Hep spor kıyafetler giydiğimden bluzların değerini şimdilerde anlıyorum. Artık malum hem çalışan biri olarak hem de yaşım bunu gerektirdiğinden ve ister pantolon ister etekte kurtarıcı olduğundan :))





Altta da bluzun elbiseye dönmüş hali var. Ben bunu da çok beğendim. Tabi ki sade veya desensiz kumaşla :)))




Alttaki elbiseyi baya inceledim. ayrı ayrı 2 parça gibi gözüküyor ama değil. İlginç :S



Yabancılar bizim kadar kabarık model gelinlikleri sevmiyor galiba. Yine düz model bir gelinlik. Arka kısmında ki fiyongu beğenmedim. Ama fuşya gibi bir renkle dikildiğinde harika bir abiye olabilir.



Tam benlik (kolay) hırka modeli :D
Bu tür modellere aynı kumaştan kemerleri çok yakıştırıyorum.




Kollarını beğenmesem de elbise modelini çok beğendiğim ve dikilecekler listesine aldığım model...





Burda dergisi yine büyük bedenlere en güzel modelleri ve renkleri kullanmış :(




Volanlı etekler bu senenin modası...


Ben giysem böyle durmaz modeli bluz
Kızcağıza ne çok yakışmış :(((

Ve bir postun daha sonuna geldik.
Benim yorumlarım bunlar okuduğunuz için teşekkürler :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar