8 Mayıs 2014 Perşembe

Met Gala Rüzgarı Ve Elbiseleri....

"Nedir bu met gala?" dedim ve araştırdım. Meğer her yıl yapılan bir yardım galasıymış. Yani ultra zengin ve ünlüler bağışta bulunuyorlar. Bu galaya katılmak için verdikleri bağışı kim bilir ne kadarını harcıyorlar. Ama kıyafet ve kombinler benim için tam bir defile!
 Gala bir kaç gün önce oldu ama ben anca beğendiklerimi toparlayabildim:)
Bol resimli bir post dememe gerek yok sanırım:))
İşte benim beğendiklerim...


Öncelikle favori kıyafetim. Selena Gomez!!! Kıyafeti, saçı, takıları ve makyajı beni çok şaşırttı. Dört dörtlük olmuş. Kendisi benim için gecenin en şık bayanı...

Blake Lively


Emma Stone


Emily Cole


Dita Von Teese


Leighton Meester



Zoe Saldana


Shailene Woodley


Taylor Swift


 Chloe Martinez

Anne Hathaway


Kristen Stewart 


Cara Delevingne 


Naomi Watts


Marion Cotillard


Liu Wen



Riley Keough


Naomi Campbell


Felicity Jones



Rihanna


Suki Waterhouse


Jessica Alba


Emmy Rossum


Lupita Nyong'o  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar