4 Mayıs 2014 Pazar

Oje Sever misiniz???

Merhaba :)

Bu yazımda ojelerden bahsetmek istiyorum,
Karşınızda ki insanda bırakacağınız etkide dişler ve eller (özellikle tırnaklar) çok önemlidir. Şahsen ben önce dişlere sonrada tırnaklara bakıyorum. Elimde değil ne yapayım dikkatimi çekiyor. Hal böyle olunca doğal olarak dişlerime ve ellerime dikkat ediyorum.
Gelelim oje meselesine...
Bence çalışma hayatında beyaz, toz pembe, şeffaf gibi renkler kullanılmalı. Kırmızı yada siyah çok itici oluyor. Sonuçta iş yeri.
Özel hayatta ise sizi ifade eden renkleri dilediğince kullanmak gerek:)
Oje sürmek hep moralimi düzeltmiştir. Ders çalışmak istemiyorsam yada ertesi gün işe gitmek istemiyorsam kendimi motive etmek için sürerim. Bende çok işe yarıyor napıyım :)))


İşte benim renklerim...




Özellikle Golden Rose 27 numara(altta) vazgeçilmezim. Tırnak rengine çok yakın bir rengi olduğundan özellikle iş yerinde rahatlıkla kullanabiliyorum. Tavsiye ederim :))


Daha bir sürü ojem var ama hepsini koymak istemedim. 
Sorsan sadece 3 renk kullanıyorum ama her seferinde 1-2 tane alıyorum :((


Mutlu pazarlar
:D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar