20 Şubat 2015 Cuma

Pudra Rengi Elbisem...

Herkese merhabalar...

Herkese kocaman kocaman gülümsemeler :)))

Bu dönem ilk kez elbise diktim.


Kendimi gömlek ve bluzlara o kadar şartlandırmışım ki en çok sevdiğimin elbiseler olduğunu unutuyordum.




Malesef günlük hayatımızda en çok bluz ve gömlek giyiyoruz
(giyiyorum desem daha doğru olur).
Şartlar böyle olunca elbide modellerini not alıp alıp duruyordum.


En sounda bu modele dayanamadım ve gömlek ve bluz modellerini bir kenara itip,
 sırıta sırıta elbise diktim :D


Bu modele pudra rengi kumaşımın uyacağını düşündüm. 
Aslında modelde ki gibi bir kumaşla daha farklı duracağına eminim,
ama benim seçimim benim zevkim :))



Model; 2009 ekim 119 B 


2 günde kalıbı, kesimi ve dikişi bitti.
Tabiki de ütüsü yok :P


Aslında ütülüyorum ama kurstan eve gelince gene kırışmış oluyor.
Bende tekrar ütülemeye üşeniyorum.


Elbise tam oldu. Tabi ki kusuru var.

Bu sefer kol kısmı birazcık bol oldu.
Halledilmeyecek bişi değil neyse ki :D


Etek uçlarını dikmek yerine paça telasıyla yapıştırdım.
O kadar kullanışlı birşey ki bu paça telası. 
Bütün terzilerin mutlaka elinin altında bulunması gereken birşey bence :)))


Aslında pudra rengi bir adet gizli fermuarım vardı.
Fakat :) çiçekli dar eteğimde kullandığım için elimde kalmadı. 
Napıyım elbiseyi de yarım bırakamazdım.
Bende beyaz gizli fermuar kullandım :)))


Bu tür modellerde gizli fermuar veya fermuar hep sırt kısmına koyuluyor. 
Ama ben kol altına koymayı tercih ediyorum.
Bu sayede kolay bir şekilde açıp kapatabildiğim gibi arka dikişimde tam ucu ucuna geliyor.


Kursum şubat tatili nedeni ile 2 hafta ara verdi. 
Geçen hafta açıldı ama bu seferde cumartesi nöbeti bana kalmıştı gidemedim :(

Ayrıca o cumartesi bildiğimiz 14 Şubat'tı.
Bizim ilk resmi sevgililer günümüz :)
Hoş bize her gün sevgililer günü :D

Neyse ki erkek arkadaşımda çalışıyordu da birbirimizi bekletmemiş olduk:)
Beni ne kadar iyi tanıdığını aldığı hediyeyle bir kez daha anladım :)

:)

Çok mutluyum.

Şimdilik bu kadar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar