10 Şubat 2015 Salı

Çiçekli Dar Eteğim...

Herkese merhabalar :)
Up uzun bir aradan sonra artık tembelliği bırakıp bir post yazmalıyım dedim :))


Üstte gördüğünüz siyah üzerine çiçekli kumaşı yaklaşık 2 ay önce son Çarşamba pazarı vurgunumda aldım.
Vurgun diyorum çünkü; tam tamına 19 tane kumaş almışım !!!


Allah' tan erkek arkadaşımla pazarda buluştuk da kumaşların çoğunu o taşıdı.
5 poşet!!!

Çok abarttığımın farkındayım :D


Ama ne yapıyım uzun zaman pazara gitmemişim.
Üstüne üstün kumaşların parçaları 1-2-3 tl
Hatta 3 kumaş 5 tl :S


Neyse sonuçta kendimi baya bi şımarttım :))
Erkek arkadaşım beni kumaşların başında buldu. Onu fark etmem yaklaşık 3 dk filan sürdü.
Dedi ki:"inanılmaz mutlu görünüyorsun..."

:D


Bu sefer her zaman kullandığım dar etek kalıbını kullanmadım,
Daha önce diktiğim ve çok beğendiğim kareli elbise kalıbının etek kısmını kullandım.


Yırtmaç kısmı benim hep kafamı karıştırıyor.
Sağ mı solun üstünde, sol mu sağın ???

Allah' tan hocamız var :D


Bu da bitmiş ve sergilenen hali :)))


Tam oldu.


Arkası :)


Desenlerine vuruldum.
Küçük bir parçaydı. Bundan anca dar etek çıkar dedim.
Tam oldu hatta neredeyse parça bile artmadı :)



Keşke birkaç parça daha alsaydım:)

Yolu Sakarya'dan geçenlere Çarşamba pazarımızı şiddetle öneririm.

Şimdilik bu kadar :)

Bu karlı Şubat gününde sevdiklerinizle ısınmanız dileğiyle...

:)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar