24 Ocak 2015 Cumartesi

Bu Yılın İlk Mim'i :)

Merhabalar;

Büu gün uyandığım gibi temizliğe başladım. Sildim, süpürdüm, yıkadım...
Bitirince de türk kahvemi yapıp bilgisayarımı açtım. "Bakalım bloger arkadaşlarım neler yapıyor?"dedim.

A a a a a a a a a a a a Nilgün hanım beni mimlemiş !!!
:D

Nilgün hanım aramıza yeni katıldı sayılır ama hepimizi solladı desem yalan olmaz:)

Nilgün hanımın bloguna göz atmak istersenin buraya lütfen :)))

Gelelim benim cevaplarıma :)


1- 2014 Yılını nasıl tarif edersin?

2014 yılında bir sayfayı kapatıp kendime tertemiz yeni bir sayfa açtım. ilk yarısı En çok üzüldüğüm, ikinci yarısı da hayatımda daha önce mutlu olmadığım kadar çok mutlu olduğum tek yıl sanırım. 
En önemlisi ruh eşimi buldum :)


2- Uzun zamandır yapmadığın ve tekrar başladığın neydi?

Mutlu olmak :), dikiş dikmek :) 


3- Hayatında ilk kez yaptığın neydi?

Aşık olmak :))))


4- Kilo aldın mı/verdin mi?

1 verdiysem 2 aldım :((( Ama bu aralar çok azimliyim vericem :)))


5- Saçlarını uzattın mı/kısalttın mı?

Saçlarımı uzattım :)


6- Kozmetik ve bakım için daha çok mu yoksa daha az mı para harcadın?

Her zaman ki gibi çoooook harcadım :(


7- En fazla gelen cep telefonu faturan?

hi hi hi hi :D Kontürlüyüm ben :D


8- Yaptığın tatil?

Tatil mi? O da ne ? Uzun zamandır tatile gitmedim :(


9- Çok alkol içtiğin oldu mu?

Hayır olmadı.


10- Telefonla en çok görüştüğün kişi?

Aşkım :)))


11- En güzel anılarından bir tanesi?

Hayatta mutlu olduğum o kadar çok anım var ki birini yazsam diğeri küser:)
Bence mutlu olduğunuz her an özel ve güzeldir :)
Ben bu aralar hep mutluyum :)))


12- Zamanını en çok kiminle geçirdin?

Tabi ki iş arkadaşlarımla. Malum 8.00-18.00 çalışıyorum :)


13- En çok dinlediğin şarkı?



14- Aklında en çok kalan kitap?



15- En beğendiğin dizi (ler)?

Aslında bu aralar yeni dizilere bakmadım ama hala heycanla izlediğim iki dizim var.


The mentalist


Pretty little liars


16- 2014'te çıkardığın ders?

Gelen gideni aratmıyormuş ve en önemlisi mutlu olmak için ileriye bakabilmekmiş:)


17-Güzel olay?

Bence herşey harika :)
Mutlu olmak istiyorsan oluyorsun hiç bir şey buna engel değil :)


18- Berbat olay?

Yoğun iş temposu :(


19- Kendini başarılı hissettiğin olay?

Dikişte başarılı olduğumu düşüüyorum ama hala öğrenecek çok şey var.


20- İmkanın olsa 2014 yılını yeniden yaşamak ister miydin?

2. yarısını tekrar ve tekrar yaşamak isterim. Ama zaten yaşıyorum :))


21- 2015 hakkında ilk düşündüğün ve hissettiğin?

Ülkem için hayırlısı diyorum. Bana gelince de ben atlatılamayacak bir sıkıntı olmadığını düşünüyorum :)



İşte şimdi benim sıram :D

Be de;

Türkan Engin ve Nabrut Fıdılıoğlu 'nu mimliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar