4 Ocak 2015 Pazar

Kırmızı Bluz ; Önü Kısa, Arkası Uzun Model

Herkese merhabalar...
Blogumun 2015 için ilk yazısı "Kırmızı Bluz"
Bu vesileyle herkese yeni yılda; sağlıklı, bol eğlenceli, bol enerjik, lezzetli yemeklerden oluşan, samimi dostluklarla süslenen, Sadece sevdikleriyle etrafı çevrelenmiş, bol dikişli bir yıl diliyorum :D


Gelelim modele;

Bu modeli dikiş hocam kızına çıkarmış. Ama dikmek bize nasip oldu :D
Elimde ince, yünlü yine çarşamba pazarıdan aldığım bir parça kumaş vardı.


Modeli görür görmez kafamda şimşekler çaktı :D
Hemen modelle kumaşı canlandırdım ve dikmeye karar verdim.


Ütüyle ilgili bir problemim olduğunun farkıdayım :)))


Arka kısmı harika oldu. 
Ön kısmını belki biraz daha uzatabilirim diye düşünüyorum.


Yaklaşık 4 saatte tamamladım.
Düz dikiş olduğu için beni hiç yormadı diyebilirim. 

 Hatta cumartesi dikip,
 pazar günü arkadaşımın nikahında giydim :)

Turkuvaz kolyeyi de kendim yapmıştım.



Bu hafta soğuklardan mı bilmem dikiş kursumu astım ve ev temizliğinde iktisas yaptım :)

Herkese sevdikleriyle mutlu hafta sonları...

Şimdilik hoşcakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar