25 Aralık 2014 Perşembe

Erken Yılbaşı Hediyemi Aldım :)

Herkese merhabalar :))))

Blog dünyasını 2012 de keşfettim.
Önceleri çok inceledim, izledim, irdeledim...
Sonrada malum kendime engel olmadım ve blog dünyasına katıldım :)

Bu dünya bambaşka. 
Burada ki arkadaşlıklarda bambaşka...
Emek vermek, paylaşmak, danışmak,...
Burada her şey bambaşka.

Burada hayatın yoğunluğu ve monotonluğundan kaçıp nefes alıyorum.
Yeni şeyler öğrenip paylaşıyorum.

Kısacası mutluyum, mutluyuz :D

Melined blogunun sahibi Mevlüde hanımın dikkatıni çeken bir yayınım oldu :)



Kendisi bana muhteşem bir hediye gönderdi.
Ben mezura ile 1 cm kalıba pay verip kalıbı sonrasında kesiyordum. Bu baya meşakkatli ama kalıbı daha sonra kullanırken tekrar pay vermediğim içinde çok pratik.


Mevlüde hanım bana içinden geldiği için bu cetveli gönderdi :D

İş arkadaşlarımdan birinin adı Özden (erkek). İsimlerimiz çok karışıyor. 
Postacı ona teslim etmiş mektubu. 
Geldi "bu senin galiba dedi."
Bende şaşırdım. Unutmuşum.  :)

Mevlüde hanımın ismini görünce neredeyse bir çığlık attım.
Çocuk gibi mutlu oldum. Resmen sevinçten uçtum :)))))

Mevlüde hanım, hediyeniz ve inceliğiniz için çok teşekkür ettim çok mutlu oldum ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar