19 Aralık 2014 Cuma

Pembe, Uzun Kollu, Düz Model Bluzum...

Bu sene düz bluzlara taktım diyebilirim.

İlk kursa başladığımda tek tutkum elbiselerdi hoş hala aynı ama :))

Elbiseler her şartta giyilmiyor ve en çok pantolon giydiğimden üzerine uygun bluz arayıp duruyorum.
Bu yüzden bu sene düz bluz modelleri ile takılacağım :D


Bu sefer gözüme kestirdiğim model bu :)


Burda 2011 aralık 119 nolu bluz modeli.


Kalıplarım :)



Bu pembe- fuşya arası kumaş o kadar büyük çıktı ki 3 bluz diktim :D
Sanki zorlarsam 1 tane daha çıkar gibi :)))


İlk kez arkaya bu şekilde bir çalışma yaptım.
Adını unuttum :(
ne deniliyordu???


Her neyse sonuçtan çok memnunum :)))
kol yırtmaçlarında da rahatlıkla kullanabileceğim bişi öğrenmiş oldum :))


Yaka beni biraz zorladı diyebilirim.


Sonucu güzel oldu. Bu hafta giyip gideceğim dikişe.
Fotoğraflayıp hemen paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.


Kol ile ilgili bir şeyler söylemek istiyorum;
Kolun uç kısmında bir pile vardı.
Ben onu sağa yada sola yatırmak yerine iki tarafa da eşit bir şekilde açarak kullandım.

Bence çok hoş oldu.


Buda modelimin bulunduğu 2011 aralık Burda dergisinin kapağı.


Şimdilik bu kadar :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar