2 Aralık 2014 Salı

Siyah Dantel Detaylı Beyaz Gömleğim


Merhabalar...

Bu hafta yine 2012 Burda ekim sayısının 115 nolu modelinden tamamen doğaçlama gömleğimle karşınızdayım:)



Dantel mi desem güpür mü karar veremedim ama bu parçayı kursta ki arkadaşımın elinde görür görmez yeniden aynı modeli kolsuz olarak diktiğim beyaz gömleğimle hayal ettim :)
Arkadaşımda hemen istediğim kadar bir parça kesip bana verdi.
Dünyalar benim oldu desem abartmam :)))


Hemen kollara diktim:)
Sonrada birer tur spor dikiş geçtim.



Yakaya dantel koysam mı koymasam mı ikileminde kaldım.



Daha önce pazardan paketini 1 tl' ye aldığım siyah düğmeleri takmaya karar verdim.
O yüzdende çok abartı olur diye yakaya güpür koymaktan vazgeçtim.


Düğmelerim :)
Bir paketin içinde yanılmıyorsam 25- 30 tane var :D


Bizim çarşamba pazarı bu konuda da on numara :)))


Yakayı hakim yaka yaptım bence daha şık oldu.



Artık düz dar eteklerimi istediğim gibi konbinlerim.
 Kim tutar beni.
Yalnız güpürü yıkamadan kullandım sonradan renk verir diye çok korktum.
Hatta gömleği tek yıkadım :D
Renk vermedi ama makine bitene kadar ne dualar ettim anlatamam :))


Şimdilik benden bu kadar:)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar