12 Aralık 2014 Cuma

Pembe mi? Fuşya mı?

Herkese merhabalar :)

Hafta içi iş hafta sonu dikiş derken acayip bir koşuşturmanın içindeyim.
Yorucu ama çok zevkli :D

Bu sefer de işin kolayına kaçıp daha önce kullandığım bir kalıpla çalıştım.


Kalıbım; 109 nolu 2011 şubat Burda' sından.

Postu için buraya bakabilirsiniz.


Öncelikle kalıpları kestim :)




Sonrada dikiş kısmı ve sonuçları...


Kalıpta bir takım değişiklikler yaptım. 


Yaka ve uç kısımlarına verev parçalar yerine
 güpür tarzı ince koyu gri şeritler ekledim :)



Kol kısmı zaten modelin ayrıcalığı:)


Verev parçalar meğer yakayı toparlıyormuş :( biraz açık kaldı.

Ama giyip renkli bir kolyeyle kombinleyip bi de saçımı topuz yaptığımda çok şık durdu :)))

Maalesef fotoğraflamayı unuttum.




Bu kumaşı çarşamba pazarından (Sakarya) 1 tl' ye almıştım.

Parça çok büyük o yüzden bir bluz daha yaptım.
Onu da en yakında paylaşırım.

Şimdilik benden bu kadar :)

Hoşçakalın....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar