22 Ocak 2015 Perşembe

Bu Aralar Kendimi Nasıl Ödüllendirdim ??

Herkese merhabalar :)

Bu aralar o kadar yoğunum ki fotoğrafladıklarımı bile yayınlayamıyorum.
Bu gün olmadı yarın yazarım derken bi baktım son postun üstünden 2-3 hafta geçmiş!!!

Bu aralar dikmekten pek kendime bişi almıyorum ama dikişiyle uğraşamıyacağım güzel ve uygun şeyleride görünce de hemen alıyorum :D


Bu eteğin pileleri 2014-2015 modasına damga vurdu desem yalan olmaz.
Benimde en kısa zamanda bir kaç tane dikmek istediğim hayranlık duyduğum bir model bu.


(Sakarya) Adapazar' ının istiklal caddesine benzetilen bir caddesi var. Adı da Çark caddesi.
İstiklal caddesine benzetilmek büyük bir idda ama bize göre merkez :)


Yok yok ki zaten istiklale benzetenler de istanbuldan gelen öğrenciler :))
Neyse Addax mağazasının bi şubesi var. Ara sıra gider hep çok uyguna birşeyler bulur ve alırım.
Bu eteği indirim de 10tl'ye aldım :D :D :D
İnce kadifeden yapmışlar ama ben desenlerine ba-yıl-dım!!!

Tablo gibi :)))



Bu dikmek isrediğim ama hep ertelediğim kimono :)
Aldım sonunda :)))

Bohem tarzında etnik desenli :)

10 TL


Son olarak çanta.
Çantalara çok para vermiyorum.
Şansıma çoğu kaliteli çıkıyor :)

Baycan çanta uygun fiyata bir sürü çanta satarak düzene meydan okuyor  bir yandan da farkında olmadan beni batırıyor :))) (gidip gidip çanta alıyorum da ondan )

20 TL


Tabi ki harcamalarımı ojelerle sonlandırıyorum ama fotoğraflamayı unuttum.
Zaten onlar başlı başına bir post oluşturur :P

Herkese yanında olmak istedikleriyle musmutlu felekten bir hafta sonu diliyorum.

Kendinizi mutlu edin...

Şimdilik hoşcakalın.


:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar