16 Nisan 2015 Perşembe

DIY: Bileklik Yapımı

Herkese  merhabalar,
:) 

Belki daha önceleri paylaştığım bileklik yapımlarını hatırlarsınız.
Ben bir yıl sonra bu projeyi yapmaya karar verdim.
yine yaklaşık bir yıl önce aldığım ip ve zinciri çıkarttım önüme ve tek tek eski yayınımı incelemeye koyuldum :)




İpi (yünü) aldığımda; "bu ne ya hemen biter bu" dedim.
ama ön yargılı davranmışım.
Bu minicik  ipten onlarca bileklik çıkar :D


İlk denemelerim berbattı.
sök, ör
tekrar sök, tekrar ör....


En sonunda bir baktım elim örmeye alıştı :)


Hızımı alamadım 6 tane daha ördüm :D
Onları başka yayında gösteririm.


Zinciri takı malzemesi satan yerlerde metresi 4-5 tl ye alabilirsiniz.
1 metre zincirden 5 tane bileklik çıkıyor arkadaşlar!!!
:))


Ben bu zinciri hazır aldım.
Sonraki gün koşa koşa gidip iki metre de zincir aldım :)


Sık yada bol örmenize göre model daha farklı duruyor.



Görseller bu şekilde.
Tembelliğimi üstümden bir atabilirsem diktiklerimi çekip çekip yayınlayacağım.

Şimdilik hoşcakalın :)
Sevgiyle, mutlulukla kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar