30 Nisan 2015 Perşembe

Kahverengi Eteğim...

Herkese merhabalar...

Mevsim değişiklikleri çok fena bir şey;
bazılarını alerji yapar bazılarını depresyona sokar. beni tembel yaptı :D


Neyse ki diktiğim bir sürü şey var :))
Bu eteği kursa ilk başladığımda dönem sonlarına yakın dikmiştim.
Önden pileli olması harika ama giymesi zor; çünkü bu pileler önde derin bir yırtmaç oluşturuyor.


Hal böyle olunca astar dikmek şart oldu. Ön pileye de yarıya kadar dikiş attım.


Bu kumaş modele acayip yakıştı. Bakmayın ütüsüz olduğuna kuşa bütün modeli değiştirebiliyor.
tek hatam dikiş ipi olarak siyahı tercih etmiş olmam.
Modelin numarasını hatırlamıyorum ama yazmıştım kalıbına yakında eklerim:)


Ben bu modeli o kadar çok beğendim ki bir de iş yerinde giymelik siyah krepten diktim.
Tek kelimeyle berbat oldu.
Kalıba göre kumaş seçimi çooook önemli :)


Herkesin hafta sonunu şimdiden kutlarım.
Malum yarın 1 Mayıs :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar