11 Ağustos 2015 Salı

Çeyiz Hazırlıkları: 1

Merhabalar....

Çok ama çok uzun bir ara verdim. Farkındayım. Ama bu aralar o kadar çok şey oluyor ki bazen ayak uydurmakta zorlanıyorum.

Haziranın sonlarında erkek arkadaşım çok romantik bir evlenme teklifinde bulundu :)))
Sonrasında da her şey ışık hızında ilerlemeye başladı.

Benim ablam yada yakınlarımdan evlenenler yok o yüzden ne nasıl yapılır diye baya bocaladığımı itiraf etmeliyim. Neyse ki iş arkadaşlarımdan çoğu son 3 yıl içerisinde art arda evlendi. Tecrübelerinden yararlanmaya başladım bile. Bir yandan da Blogları takip ediyorum. Neyse ki yeni evlenenler yada evlenecek olanlar buralarda da var :D Bir sürü blog incelediğimi söylememe gerek yok diye düşünüyorum:)

Bir gazete yazısında şöyle bir ifade vardı" ...evet evlenme teklifinizi aldınız. Şimdi  mutluluğunuzu yaşayın. Sonra da sakin olun ve bir liste yapın..." her şeyi unutup karıştıran biri olduğum için bu tavsiye tam bana göre :)

Ve bende başladım neleri almalıyım,neleri aldım ve nelerin acelesi yok bir liste yaptım. Tabi ki en zevkli olan alışveriş kısmına da bütçemin el verdiği kadarıyla başladım.

Öncelikle şunu söylemeliyim her şey internetten alınmaz. Aynı zamanda her şey mağaza mağaza dolaşılarak da alınmaz :)

Çoğu elektronik ürünün internette ki fiyatları ve mağazada satılan fiyatları arasında resmen uçurum var bunu söylemeliyim. Tabi tekstil ve benzeri ürünlerde de fiyat farkı az değil ama insan bazı şeyleri dokunmadan almak istemiyor :)

Ben açılışı pike ve bornoz takımı ile yaptım.
Bu iki ürünü de trendyol'dan aldım. Trendyol diğer sitelere göre benim güvenimi daha çok kazandığı için alışveriş yaparken pek endişe duymuyorum. Günlük indirimleri ve bazen şok indirimleriyle sürekli takip ettiğim bir sitedir. 125 tl ve üzerine de kargo ücreti almıyor. Tabi ki aldığınız ürünü 15 gün içinde koşulsuz ve ücretsiz iade de edebiliyorsunuz.


Pike (takımı değil) 30 tl'ye aldım. Mor hastasıyım ne yapayım:)


Bornoz takımını da yine trendyol' dan aldım. Benim en çok aklıma takılan ürünlerden biriydi. Çünkü çok seçenek var ve ben seçim yapmakta çok zorlanıyorum. En sonunda aldım ve rahatladım diyebilirim :) Hobby markasına ait olan bu takımı 100 tl'ye aldım. bu ürün daha sonra da karşıma çıktı ama o zamanlar en indirimli hali 199 TL'ydi :D Neden bu renkleri seçtiğimi soracağınızı düşünüyorum :) Önce kibar ve dantelli modelleri almayı düşünüyordum. Sonra bunların benim tarzım olmadığını anladım. Ben renkli ve kullanışlı şeyleri seviyorum erkek arkadaşımda benimle aynı düşüncede olduğu için tercihimi bu lacivert-kırmızı takımdan yana kullandım ve iyi ki de almışım dedim :)


Bu seti de morhipo'dan aldım. Aslında bu 4 parça çok kullanışlı gereçlerden oluşuyor.
Mesela kaşıklık :) bu set ve altta ki granit tencere takımıyla beraber aldığım için baya indirimli geldi. Şöyle ki morhipo bazen kendiliğinden kişiye özel kampanya tanımlıyor. Bana 150 Tl üzeri alışverişte 30 Tl indirim yaptı. Üstüne üstün 15 TL de kredi kartıma ait bankanın kampanyası sayesinde 15 Tl daha indirim almış oldum :D Bu seti 15 TL'ye almış oldum:)


Ama  beni en çok mutlu eden şey ESSE' nin bu beyaz granit seti oldu. bu ürünün fiyatı 399 tl' kendi mağazası ve arattığım her sitede en fazla 199 TL civarındaydı. En sonunda aramaktan vazgeçip mağazasına gidip almaya karar vermiştim(perşembe günü gecesi). Ertesi gün bir bakalım trendyol-morhipo-markafoni-1v1y'ta neler var dedim(bu aralar günlük rutinin bilgisayarı açtıktan sonra bu şekilde başlıyor).
Birde baktım morhipo esse'de yılın indirimini yapmış ve bu garanit set 139 TL'ye düşmüş!!! tabi ki aldım :) diğer indirimlerle beraber(bir arkadaşıma da üstte ki gibi bir set daha aldım.) hepsi 135TL'ye geldi. Yani bu seti 120 TL'ye almış oldum :D  Bence en karlı alışverişim bu oldu. O gün bu gündür bilgisayarı açtığım her sabah mutlaka indirimlere göz atıyorum :))

Alışverişlerim devam ediyor. 
Bu sefer arayı fazla uzun tutmayacağım.
Hiç bu kadar uzun bir post yazmamıştım:D Umarım sıkılmamışsınızdır :))


Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Şimdilik benden bu kadar :)
Hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar