14 Aralık 2016 Çarşamba

El yapımı Şık Bileklikler


Herkese merhabalar...

Evet bu gün artık kar yağıyor:)
Hava inanılmaz soğuk.
Allah kimseyi bu soğuklarda aç ve açıkta bırakmasın.
Kar yağışını izlemeyi çok seviyorum ama kar demek soğuk demek. Evi barlı olmayan için ölüm demek. Bu yüzden kar yağışını hem seviyor hem de üzülüyorum ...


Gelelim bu günkü yazıma.
Kışın insan sıcacık evinden çıkmak istemiyor. 
Bu yüzden kış demek benim için aynı zamanda hobilerim için fırsat demek:)


Ben bu bileklikleri çok sevdim. 
Öyle ki hem arkadaşlarıma hem de kendime bir sürü bileklik yaptım :)




Renk renk boy boy bileklikler yapıp da takmamak birde üstüne poz vermemek olmazdı:)


Bu soğuk kış günlerinde yapılacak çok şey var diyorum ve yazımı bitiriyorum.

Şimdilik benden bu kadar.

Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar