19 Aralık 2016 Pazartesi

Mavi Gömlek Dikimi


Herkese merhabalar...

Hava o kadar soğuk ki üşümekten yanlış tuşlara basıyorum:)
Aslında bulunduğum ortam oldukça sıcak ama ben her zamanki gibi çok üşüyorum.
Anneme göre kansızım, doktorlara göre kan değerlerim normal.
Bende yapım bu diyerek kat kat giyiniyorum ne yapayım :)


Burda dergisinin en sevdiğim ve iyi ki almışım dediğim Şubat 2013 sayısından bir model daha çıkardım :)


Bu sayıyı o kadar çok sevdim ki; etek, pantolon, elbise, gömlek gibi bir sürü şey diktim.

İş yerinde mavi ve beyaz gömlek giymek zorundayız. Bu nedenle sürekli gömlek bulmak zorundayım.Öyle zamanlar oluyor ki hiç bir mağazada gömlek bulamıyorum. Hani bulsam parası neyse verip alacağım ama yok bulamıyorum. Hal böyle olunca tembelliği bir kenara bırakıp gömlek dikmeye karar verdim.


Daha öncede bir kaç kez gömlek dikmiştim. Bu yüzden baya aşına oldum diyebilirim. Bu gizli patlı gömleği iş yerine uygun olacak şekilde düzenleyip kesip diktim.

Böyle anlatınca çok kolay gibi görünüyor aldanmayın. Tam 2 günde bitti. Ama tertemiz iş çıkardım. Bu overlok makinaları harika bir şey:)


Burada da kendi gömleğini kendi çekmeye çalışan benim :)

Bu günlük benden bu kadar.
İçinizi sahlep gibi ısıtacak güzel günler diliyorum...

Hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar