25 Ocak 2017 Çarşamba

Ekim 2010 Burda' sından Seçmeler...

Herkese merhabalar:)
Yine nostaljik bir yazıyla karşınızdayım.
Biz dikiş severlerin vazgeçilmez dergisi olan Burda dergisinin eski sayılarını keşfetmeye devam ediyorum.
Bu sefer Ekim 2010 Burda' sı ile karşınızdayım.



Açılışı çok hoş bir elbise ile yapmak istedim. Bu renk ve kumaşı bence harika olmuş.
Ama benim gibi butuna dolgun bir bayanda çok hoş durmaya bilir :)






Bu yeşil ve takım haline gelmiş modelin eteği farklı desen ve renkte aşağıdaki fotoğraflarda mevcuttur. Bence denenmesi gereken modellerden.




Kürk severler için bir yelek modeli(Tabi ki imitasyon)



Şortları beğenmiyorum. Ama bu kombin gözüme hoş göründü.



Bu kabanı bu haliyle pek beğenmedim. Ama beline kemer yapıldığı zaman çok hoş bir modele dönüşeceğine eminim.




Yukarıda bahsettiğim yeşil takımın eteği. Sadece kumaşı ve deseni farklı.
Bu aralar bu şekilde beli lastikli etekler çok moda olmuş durumda. Özellikle lastiği iç kesiminde gizlenmiş olanlar favorim :)




Bu yelek kesinlikle yapılacaklar listemde!
Çok klasik ve çok hoş. Her türlü kombini yapılabilir.
En çok beğendiğim yanı bol düğmeli oluşu :))




Bu elbise haine getirilmiş olan model aslında gömlek ve bir alt resimde hem kısa hem de tek desen halindedir. Benim gibi gömlek giymesi gerekenler için bir çeşit.
Aslında şöyle düşününce hamileyken de giyilebilir bence :)




Elbiseye döndürülmüş halinin aksine bu tek renk kumaşla dikilmiş haini daha çok beğendim.
Bu da yapılacaklar listesinde !




Altta ki fotoğrafta beğenmeme rağmen üstteki duruşunu beğendim.
Kararsızım.




Burda dergisi dayanamamış ve bu sayıya bir tanede kaban eklemiş.
Kısa ve şık ola bu model tabi ki farklı modellerde bambaşka duracaktır  :)




Bu deri ceket modeline bayıldım.

 Model olarak kolay ama deri dikişi zordur diye tahmin ediyorum.




Bu elbise benim tarzımın dışında.




Kapanışı bu ceket-hırka ile yapıyorum.
Çok çok çok sık bir parça.
Sanırım zımba desenleri şerit olarak satılabiliyor. Araştırmak lazım.
Ben bu modeli de çok beğendim.



Yazımın sonuna geldiğimde neredeyse her modeli beğenip yorum yaptığımı fark ettim.
Bence bu sayı çok iyi :)

Şimdilik bu kadar.

Hoşçakalınnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar