16 Ocak 2017 Pazartesi

Haziran 2010 Burda' sından Seçmeler...

Merhabalar...

Uzun zamandır beğendiğim Burda dergisi sayılarını paylaşmadığımı fark ettim.

Her amatör terzi gibi bende Burda dergisinin takipçisiyim.
 Tabi ki her sayısı harika değil.
Ben de beğendiğim sayıların içeriğini hatırlamak için bloguma  eklemeye devam ediyorum.


Bu sayıda özellikle gece kıyafeti(Abiye) modelleri paylaşmışlar.


Bu modelin; benim çok karşıma çıkan ve çok beğendiğim bir gece elbisesi modeli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim.












Ben bu modeli çok beğeniyorum. Farklı bir o kadar da şık. Sadece göğüs dekoltesi müdahale istiyor o kadar :)



En sevdiğim modellerdir etnik desenler.
Sanki pamuklu tülbentlerle yapılmış gibi bir havası var değil mi?








Bu model iki farklı kumaş ve yine iki farklı renkle dikilmiş. 
Şahsen ben turuncu ve belden bağlamalı modelini çok beğendim.(Altta)







Bu model 2 fotoğraf üstte ki yeşil ve mavi tonları ağırlıklı etnik desenli modelin kısa etekli hali.




Bu elbisenin desenleri ve modeli çok tatlı durmuş. Ama sadece teknik resme baksaydım kesinlikle bu modeli beğenmezdim. Karışık desenli kumaşlara uyan, tek renk kumaşlara uymayan bir model olduğunu düşünüyorum.



Bu blazer cekete bayıldım!!!
Sırf bu ve altta ki kolları kısa pembe model (ki ikisi de aynı model) için bu derginin peşine düşebilirim :)






Bu model için iki farklı kumaş kullanmışlar ve çok farklı tarzlar elde etmişler. Şahsen ben beyaz kumaşın verdiği havayı daha çok beğendim :)





2010 yılında çıkmasına ve o dönemin tarzını yansıtmasına rağmen benim çok beğendiğim sayılardan biri. Yıllar geçse de  bazı şeyler çok değişmiyor diyor ve yazımı sonlandırıyorum.

Kendinize çok iyi bakın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar