20 Eylül 2017 Çarşamba

Pens Çalışması

Herkese merhabalar:)

Bu aralar yeni parçalar dikmek yerine orası burası düzeltilmeyi bekleyen kıyafetlerimi düzeltme ve artık kullanılabilir duruma getirme kararı aldım.Bu konuda çok istikrarlı ilerlediğimi söylemekten de gurur duyuyorum :)

Bu gün Sakarya'nın çok ünlü çarşamba pazarı var.
Maalesef biz çalışanlar gidemiyoruz. Yine de çarşambaları çok sevme sebebim bu pazar desem yalan olmaz:)



Yine en sevdiğim bu pazardan aldığım elbiselerden biri için bir düzenleme yaptım.
Bu elbise harika üstelik 3,5 TL' ye aldım. Tek sorunu sırt kısmının pot durması.


Bu nedenle tam bir ölçü olmadan kafama göre iğneledim ve giyip denedim.
İstediğim sonuca ulaşınca da sıra makinede dikişini yapmaya geldi.


Elbise karışık desen olduğu için küçük kusurlar görünmedi. 
Ama tek renk bir elbise olsaydı daha detaylı ölçü almam gerekirdi.



Sonuç; 7 aylık hamile bir bayanın bile giyebileceği 38 beden bir elbise :)


Çirkinliğime bakmayın. Doğumdan sonra üstümde daha iyi duracaktır:)


Yıllardır bir kenara attığım kıyafetlerimi düzenlemek dikişe olan isteksizliğimi ve üşengeçliğimi geçirdi.

Bazen insan bir şey dikmek istemiyor. Bir bakmışsın 1 yıl elim dikiş makinasına değmemiş. Böyle küçük çalışmalarla kaybettiğim isteğimi de geri kazandım.

Şimdilik hoşcakalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar