7 Eylül 2017 Perşembe

Saç Örgüsü Modeli: Part 1

Herkese merhabalar.

Bir çok ilgi alanımın olduğunu fark etmişsinizdir :)
Dikiş, moda, takı yapımı, yemek, gezmek, okumak, dıy çalışmaları gibi gibi...
Bunlara bir yenisini daha ekledim; saç örme!
.


 Özellikle youtube sayesinde saç örmeyi öğrendiğimi söyleyebilirim.
İş yerinde ki kızların saçları ile başladığım bu yolda git gide kendimi geliştirdiğimi söyleyebilirim.
Tek sorun henüz kendime istediğim gibi modeller yapamam.


Bu  modelde iki yandan balık sırtı başlayıp kılçık modeli denen bir modelle tamamladım.
Bu örgü biraz aceleye geldi. Bu nedenle ne sprey nede farklı bir ürün kullandım. 
O yüzden tam kuaför tadında olmadı gibi.


Yinede saçlarını ördüğüm kız sayısı git gide artıyor diyebilirim :))


Beğendiğinizi umuyorum.

Eğer işten çıkarılırsam kuaför kursuna da gidebilirim gibi geliyor :)
Her  şeye olumlu bakmak lazım :))

Bu saç örme üzerine bir sürü post hazırlamayı düşünüyorum. Umarım sıkılmazsınız.

Şimdilik hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar