25 Şubat 2018 Pazar

Deri İple Bileklik Yapımı


Herkese merhabalar...

Bir yandan bebeğimi büyütürken bir yandan da ev işlerine yetişmeye çalışıyorum.
Üstelik oğlum henüz kendi kendine uyumayı reddediyorken.

Şu anda 3 ayı bitti 4. aydan devam ediyoruz ve ben sallamasam katiyen uyumayan bir çocuk.
Kendi kendine uyuyan bebeklere hayret ediyorum. Birde sadece emsin diye annesi tarafından uyandırılan modeller varmış!!!

Allahım Allahım bizimki kolay uykuya dalsa bana yeter :)


Neyse bebişim uyuduğunda benim de uykum kaçtığında sırada genellikle ev işleri oluyor.
Bu gidişatın beni depresyona süreklediğini ve gün geçtikçe depresyona soktuğunu fark ettiğimde artık ev işlerini sonraya bırakıp beni mutlu eden şeyleri de yapmaya başladım.

Özellikle tamir bekleyen dikiş işlerini yoluna koydum, bir iki kalıp çıkardım, film izledim...


Bu deri bilekliği(altta ki) geçen yıllarda yapmıştım. 
Paylaşmak bu güne nasipmiş.


Öncelikle deri bileklik iplerden aldım. aynı boylarda farklı renk boncuklar, bir hobilik ince tel ve incik boncuk işinde her zaman kullandığım küçük kargaburunla 
yine internette görüp beğendiğim bir bilekliği kendime göre yorumladım. 


Öncelikle der ipi ortadan ikiye kırmadan katladım. katladığım kat yerine bilekliğin klipsini taktım.
Sonra başladım tel ile sarmaya. Yukarıda gördüğünüz gibi boncukları tele sara sara ilerledim.

Bilekliğin boyu size kalmış.


Kalan boncuklar da belki hatırlarsınız bir döneme damga vurmuş olan 
misinalı boncuk bilekliklerden de yaptım :)


Bir şeyler size sürekli batıyor ve her an patlamaya hazır bomba gibiyseniz bir de anlık duygusal krizlere giriyorsanız depresyon riski yüksektir derim.

İşte o zaman sizi en mutlu eden neyse onu yapın ve kendi kendinizi motive edin.
***Kendimizi en iyi biz tanırız ve bütün sıkıntılarda çözümleri de bizdedir :)

Kendinize çok iyi bakın.

Not: Bu arada bebeğini kendi kendine uyuma alışkanlığı kazandırmış annelerden de tavsiyeler bekliyorum :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar