17 Ocak 2019 Perşembe

Saç Örgüsü Modeli: 5

Merhabalar...

İnstagram' da, youtube' de ve pinterest' te en çok araştırdığım-baktığım şey saç örgüleridir herhalde :)

Arkadaşlarım da sürekli saçımı örer misin deyince yeni yeni modeller uydurmaya başladım :))

Son derece doğaçlama ortaya çıkan bu modeli çok beğendik. Hatta daha sonrasında at kuyruğu tarzında bağladık ve daha hoş bir modele ulaştık. Fakat onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum :)


Sanırım bu modele amazon tarzı örgü diyeceğim. Çok feminen ve asi bir duruşu var.

Yakında işyerimde bir işten çıkarım olacak diye duyumlar alıyoruz.
 Eğer çıkarılırsam belki kuaför olurum. Düğün ve kına saçı yapar paraya para demem :P

Şaka maka önceden işten çıkarılma korkum vardı artık umursamamaya başladım. Hayat şartları deyip deyip geçer oldum. Neden isyan etmiyoruz bilmiyorum. Sanırım vurdun duymaz olmaya başladık. Neyse güzel bir olayla başlayıp olumsuz ülke sorunlarından bahsetmek istemiyorum.

En güzel günler bizim olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar