7 Mart 2019 Perşembe

DIY: Elbise Yenileme

Merhabalar :)

Çok sevdiğim hamilelik de dahil özellikle denize giderken çok kullandığım bir elbisem var. Geçen yıl nasıl başardıysam (büyük ihtimalle deniz kenarında bir şeyler yerken) lekelemişim.
Tabi ki çıkmayan bir leke :)

Ben eşyalarından kolay kolay kopamayan biriyim. O yüzden direk çöpe atamam.
Kenara koyarım ve bir gün aklıma gelincede bir şey uydurur ve tamir edip yine kullanmaya devam ederim:)


Bu elbisemde de yine aynı şeyi yaptım.
Atmadım ve müsait bir gün lekeyi kapatmaya karar verdim.



Yine başka bir kıyafetimden kalan bir parçayı değerlendirdim.

Etek uçları püsküllü olan bir bluzum vardı. Kullanılamaz duruma gelince püsküllerini bir yerde işime yarar diye sökmüştüm.


Hep idare ile büyüyenlerin doğası galiba böyle oluyor :D 
Bir kıyafetin düğmesi,arması,fermuarı, püskülü, süsü sökülmeden atmam .



Püskülü özellikle lekenin çok olduğu kısma gelecek şekilde ayarladım ve kestim.


Sonrasında da diktim.



Ve sorun çözüldü :)

Bir çoğunuzun benim gibi olduğunu biliyorum :)))
Bizim elimizden hiç bir şey kurtulmaz.

"KADIN İSTERSE YAPAR" diyerek şimdiden kadınlar günümüzü kutlarım.

Hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar