10 Nisan 2019 Çarşamba

Haziran Avon Alışverişim Ve Ürün Yorumlarım


Merhabalar :)

Bir Avon alışverişi ile karşınızdayım.

Avon'un en sevdiğim marka olduğunu neredeyse her seferinde yazıyorum biliyorum ama ne yapayım çok seviyorum:)

Bazı ürünleri gerçekten vazgeçilmezim. Bazılarını da denedikçe çok seviyorum.

Belki sizde benim gibi almadan kullananların yorumlarını okumayı tercih ediyorsunuzdur. Bu yüzden aldıklarımı ve yorumlarımı paylaşacağım...


Avon On Duty rolonları; 
Kokuları rahatsız edici değil. Kıyafetlerimde beyaz leke bırakmıyorlar. Yıllardır kullanırım. ara sıra farklı markaları da deniyorum ama dönüp dolaşıp bu rolonları almaya devam ediyorum :)


Avon Care Salatalık Özlü Soyulabilir yüz maskesi; 
Jel gibi bir yapısı var. sürünce yüzüm acayip ferahlıyor. Kokulu bir ürün ilk sürüldüğünde kokuya duyarlı olan birini rahatsız edebilir. .yaklaşık 20 dk içinde kuruyor ve kağıt maske gibi bir görünüm alıyor. Sonra soyarak çıkarılabiliyor. Maskeyi kullandıktan sonra yüzüm yumuşacık kıvamda ve daha açık bir renk oluyor. Daha taze bir görünüm isteyenler için oldukça uygun bir ürün.


Avon Naturals Yumurta ve maya özlü şampuan;
Marketten aldığım şampuanlara kıyasla avonun şampuanları saçımı hiç kepek yapmamıştır. Bu yüzden uzun zamandır bu şampuanların çeşitlerini kullanıyorum. Kokusu yumurta gibi değil öncelikle söyleyeyim :) 1 yıkama bile bence yeterli saçı temizliyor. Bilmiyorum benim saçımın özelliği mi ama yıkadıktan sonra çabuk yağlanma olmuyor.


Avon Nutra Effects vücut losyonu;
Hayran kaldığım bir ürün. Çok az bir miktarı bile cildi inanılmaz yumuşatıp nemlendiriyor. Özellikle dizlerim her duştan sonra mutlaka kuru ve sanki nasırımsı bir hal alır. Bu krem minnacık bir parçayla bile inanılmaz nemlendiriyor ve bu sorunu ortadan kaldırıyor. 


Avon Pur Blanca Parfüm ve Vucut losyonu;
Meğer benim en sevdiğim koku buymuş :) Hiç kullanmamıştım ama kullananlarda beğendiğim bir kokuydu. Acayip kalıcı(bana göre). Şimdi hiç bitmesin diye istediğim bir koku :) Vücut losyonunu tek sürünce bile parfüm kokuyorsunuz. Beraber kullanınca gün boyu bir daha parfüm sıkmanıza gerek kalmıyor. Anlata anlata bitiremeyeceğim galiba :)


Avon Mark Big & False Lash maskara;
Meğer her maskara her kirpiğe gitmiyormuş. Daha önce kullandığım bir iki maskarada bunu anladım ama bu maskara bana tam gidiyormuş :) Masakara işi profesyonel olamayan birisi için deneme yanılma işi olabilir.


Avon True Colour açılıp kapanabilen  göz kalemi;
Yine avonun çok başarılı bulduğum ürünlerinden. Gayet kalıcı ve yüksek pigmentli bir ürün.
Bunlardan bir çok çeşiti alıp alıp kullanıyorum ve gayet memnunum. 


Avon Ruj Numunesi Natural Nude rengi;
Avon ruj numuneleri en sevdiklerim bazen toplu alıyorum ve çok uzun süre kullanıyorum. Her kıyafetinize ve makyajınıza uyabilecek renkler bulabilirsiniz. Üstelik abonelere çok uygun fiyata geliyor. Yalnız bu renk bana uymadı :)


Avon Colur Trend mat ruj Moondust;
Bu seri mat ruj ama avonun diğer mat rujlarına göre dudağı nemlendirmiyor. Direk aynı renk dudağınızda o yüzden dudakta farklı durur diyerek seçim yapmayın. Bu renk pek benim tarzım değil ama ince bir katman olarak sürüp kullanıyorum.



Aldıklarımı kullandım ve yorumladım. Merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz.

Hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar