15 Haziran 2020 Pazartesi

Kozmetik: GRATİS Bee Beauty ve Benri Ürünlerini Denedim

Merhabalar,
Artık havalar ısındı. Ama öyle bir ısındı ki 2 gün önce yorganla yatarken şimdi üstümüze çarşaf bile örtemiyoruz. Bu dönemde evden çalışmaya devam ediyorum. Uzun zamandır alışverişten de uzak kaldım. Aslında ben indirimde iyi alışveriş yaparım. Öyle ki bu 3 ay boyunca mutfak ve banyo kısmında aynı şeyi yaptığım için stoklarım sayesin de hiç sorun yaşamadık. Sadece sebze meyve aldık  Bir arkadaşım bu stoklama konusunda hep bana kızar(boşuna yer kapladığını söyler) ama şimdilerde bana hak verdiğini biliyorum :)

 Sadece sebze meyve aldık :) Kozmetik ve bakım ile alakalı da hiç bir şeye ihtiyacım olmadı. Bu gün eski alışverişlerimden birini paylaşıyorum.

Aslında bu Gratis alışverişimi kasım ayında yaptım. 

Ama ürünleri kullandıktan sonra yorum yapmaya karar verdim.


Nemlendiricili sıvı saç spreyi;

Bu mavi suyu çoook sevdim. Saçlarımı yıkayıp kurutmadan hemen önce sıkıp öyle kurutuyorum. Hoş bir kokusu var. Saçımı daha yumuşak yaptığını söyleyebilirim. Severek kullanıyorum daha önceleri Gliss markasının ürünlerini de kullanmıştım. Bu ürünü daha başarılı diyebilirim.


Organik makyaj temizleme jeli;

Daha önce Garnier'ın 3'ü bir arada yüz temizleme ürününü kullanmıştım. Onunla kıyasladığımda şeffaf bir yapısı var ve pütürlü parçacıkları yok. Organik yazınca üretici firmasını internetten araştırdım. Daha önce duyduğum bir firma değil ama organik kozmetik konusunda birden fazla firmayla çalışıyorlar. Gün sonunda makyajımı bu üründen 2 fış alış yüzümde köpürterek çıkarttım. %90 çıkardı diyebilirim. Suya dayanıklı göz makyajımın az bir kısmı kalmıştı ki yine de çok iyi bir performansı olduğunu düşünüyorum. Ben bu ürünü yüz temizleme süngeri ile çok daha başarılı buldum ve öyle kullanmanızı da tavsiye ederim :)


İncir ve zeytinyağlı saç maskesi;

Daha önce hiç saç maskesi kullanmamıştım. İndirimi ile beni cezbeden bir ürün de bu oldu. Aslında indirim demeleri yeterli :P
Bu ürün süper desem abartmış olmam. haftada 1 kez uyguluyorum. Önce saçlarım kuruyken sürüp bi 10 dk bekletip yıkıyorum. Saçlarım yumuş yumuş oluyor. Saçlarımı genelde evde topuz yaparım akşama kadar sabit kalır o kadar yumuş yumuş oluyor ki saçlarım topuz olarak kalamıyor serbest kalmak istiyor :)


Daha önce de sık sık indirimde aldığım çok hoş kokuları olan duş jelleri.
Bir alışverişim de duş jeli almadan mağazadan çıktığım olacak mı acaba???
Sanırım asla olmayacak :)

Kahveliyi beğenmedim ama makaronlu olan mor şişeyi her alışverişimde alabilirim :)


Çift etkili göz ve dudak makyajı temizleme suyu;

Ben hangi marka olursa olsun suya dayanıklı makyajı çıkarmak için bu tür çift etkili ürünleri seçiyorum.diğerleri mutlaka kalıntı bırakıyor ama bu tür ürünler ufacık bir ürünle bire ne var ne yok temizliyor. Bence fiyatına göre süper başarılı bir ürün.



Duş jeli;

Zeytinyağlı ürünlerin kokusuna bayılıyorum. Bu ürün de çok güzel ama en güzel yanını sorarsanız pompalı başlığının olması. Hem kolay kullanımlı hem de çok ekonomik bayılıyorum böyle kullanışlı ürünlere. Üstelik indirimde 1000 ml 300 ml fiyatına satılıyor o derece :)


Micellar makyaj temizleme mendili;

Çok kullanışlı bir ürün daha. Bu makyaj temizleme mendillerini daha önce hiç kullanmamıştım. Yüz makyajı fazla yapmam. Göz ve dudak benim için yeterli ama nedense bu aralar yüz makyajına baya merak sardım. Haliyle sonrasında yüzü temizlemek baya bir iş oluyor. Bunlar çok pratikmiş. Ama şunu söylemeliyim suya dayanıklı makyajı güzel temizlesin isterseniz bir iki damla çift etkili makyaj temizleme suyu mutlaka damlatın ben öyle kullanıyorum ve çok beğeniyorum.


Geldik kasaya :)

Bütün ürünleri %50 indirimli aldım. Bu benim Gratis' ten yaptığım en büyük ilk alışverişimdi. Bir süre mağazayı takip edince ayda 1 neredeyse her markasında %50 indirim yaptığını fark ettim. Özellikle Gratisin kendi markaları çok ilgimi çekti. Bir sonraki indirimde de Beaulis markasından bir dünya şey aldım. Hepsine bayıldım! Bunu başka bir yazımda paylaşacağım :)

Şimdilik hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar