19 Temmuz 2022 Salı

Tunikten Elbiseye Dönüşüm; Dıy Çalşması

Merhaba,

Uzun zamandır kullanmadığım bir tuniğim vardı. 
Boyu çok uzun, dar ve yakası oldukça açıktı.

Dolabın dibinde kalmıştı.
Sonra pazarda bir kumaş buldum ve renkleri bana çok uyumlu göründü.
Birden aklıma bu tuniği elbiseye dönüştürüp kullanabileceğim geldi :)


Hemen kumaşı aldım.



Tuniğin etek kısımları bir çeşit lastikli kumaş.




Bu kısmı kestim ve bu kestiğim parçayı yakayı kapatmaya kullanmaya karar verdim.




Etek kısmını da kestim ve biraz büzerek kumaşı tuniğe diktim.






Artık tek eksiğim havaların soğuması ve beline bir kemer :)

Ben bu tür dönüşüm ve değerlendirme fikirlerini çok seviyorum.

Size de fikir verebildiysem çok mutlu olurum.

Yeni fikirlerle ve çalışmalarla görüşmek üzere...

Kendinize iyi bakın :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar